Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@05:58:49 GMT

نرخ تعرفه خشکشویی سال ۹۶

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۱۹۱۵

نرخ تعرفه خشکشویی سال ۹۶

قیمت و نرخ خشکشویی سال ۹۶ ، تعرفه خشکشویی پتو و لباس عروس

رییس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی استان تهران در مورد مشکلاتی که برای مصرف‌کننده در صورت مراجعه به واحدهای غیرمجاز پیش خواهد آمد، بیان کرد: ممکن است در این واحدها پتوهای مشتریان با پتوهای بیمارستان‌ها یا پتوی کسانی که در خانه بیمار دارند با هم شسته شود، در صورتی که در واحدهای مجاز در هر بار شست‌وشو یک یا دو پتو شسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجب‌زاده با اشاره به تعرفه انواع خدمات این صنف، تاکید کرد: نرخ‌نامه اتحادیه شامل هفت قلم  است. کت، شلوار، کت‌وشلوار، مانتو ساده، بلوز معمولی، پیراهن مردانه و دامن ساده؛ آن هم در صورتی که دارای رنگ تیره باشند.

خدماتی که قیمت آن‌ها توافقی تعیین می‌شود

وی ادامه داد: لباس‌هایی که رنگ روشن دارند یا غیرمعمولی هستند شامل مصوبه‌های نرخ‌نامه نمی شود و قیمت آنها به صورت توافقی با مشتری تعیین خواهد شد. همچنین لباس‌هایی که به کار بیشتری نیاز دارد مانند لباس‌های نخی که پس از شست‌وشو کاملا چروک می‌شوند، قیمت متفاوتی دارد.

رییس اتحادیه صنف خشکشویی و لباسشویی در عین حال بیان کرد: اجرت شست‌وشو و اتوی لباس‌های چین‌دار و پلیسه، لباس عروس، لباس شب بانوان، سنگ‌دوزی، روب دوشامبر، لباس‌های سفید و روشن، انواع جین، کتان، جیر، چرم، پوست، پرده‌های غیرمعمولی، روتختی، روفرشی، پتو، لحاف، کلیه البسه غیرمعمولی و اجرت لکه‌گیری البسه در موقع صدور فاکتور در حضور مشتری تعیین می‌شود.

وی یکی از معضلات صنف را فرسوده بودن ماشین‌آلات و تجهیزات این بخش عنوان کرد و افزود: ماشین‌آلات و تجهیزات این صنف فرسوده است در حالیکه حمایتی نمی‌شود و تسهیلاتی ارائه نمی‌شود تا ماشین آلات جدید به این بخش وارد شود.

رییس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی استان تهران با اشاره به قیمت متفاوت واحدهای صنفی با درجه‌بندی مختلف، تصریح کرد: واحدهای صنفی با توجه به متراژ، تعداد پرسنل، ماشین‌آلات استفاده شده به درجه‌های ممتاز، یک، دو و سه تقسیم‌بندی می‌شوند که قیمت دریافتی آنها متفاوت خواهد بود.

رجب‌زاده در پاسخ به اینکه در مواقعی که قیمت خدمات اضافه که از مشتری دریافت می‌شود و مورد رضایت وی نباشد، مرجعی برای رسیدگی به شکایات مردم وجود دارد یا خیر؟ گفت: اتحادیه خشکشویی و لباسشویی روزهای زوج به شکایات مردم رسیدگی می‌کند و قیمت خدمات مغازه‌های زیرمجموعه اتحادیه را مورد بررسی قرار می‌دهد. مردم در مورد قیمت خدمات توافقی می‌توانند از اتحادیه استعلام بگیرند.

نرخ خدمات خشکشویی و لباسشویی در واحدهای درجه یک به شرح زیر است:

خدمات خشکشویی و لباسشویی در واحدهای درجه ۱قیمتاتو کت و شلوار۱۰ هزار توماناتو کت و شلوار به همراه خشکشویی۱۸ هزار توماناتو کت۶۰۰۰ توماناتو کت به همراه خشکشویی۱۱ هزار توماناتو شلوار۴۰۰۰ توماناتو شلوار به همراه خشکشویی۷۰۰۰ توماناتو بلوز۴۰۰۰ توماناتو بلوز به همراه خشکشویی۷۰۰۰ توماناتو مانتو ساده۶۵۰۰ توماناتو مانتو ساده به همراه خشکشویی۱۱ هزار توماناتو پیراهن مردانه۴۰۰۰ توماناتو پیراهن مردانه همراه با خشکشویی۷۰۰۰ توماناتو دامن۴۰۰۰ توماناتو دامن به همراه خشکشویی۷۰۰۰ تومانپیراهن مردانه۶۰۰۰پالتو۲۵۰۰۰اورکت ساده۱۵۰۰۰پرده پارچه ای (هر متر مربع)۳۵۰۰پرده توری (هر متر مربع)۲۵۰۰

به گفته رییس اتحادیه خشکشویی، این قیمت‌ها در واحدهای ممتاز، درجه دو و سه متفاوت بوده و نرخ‌نامه مصوب اتحادیه که شامل نام مغازه و درجه واحد است باید روی دیوار مغازه و در مقابل دید مشتری قرار گیرد.

ساتین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۲۸ اسفند +جدول

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) به ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان و سکه طرح قدیم به ۳۶ میلیون تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان، ربع‌سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان و سکه یک گرمی ۷ میلیون تومان است.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان است.

دیگر خبرها

  • واحدهای صنفی با افزایش قیمت غیرمجاز پلمب می شوند
  • قیمت سکه و طلا امروز ۲۸ اسفند +جدول
  • مطالبه نرخ مازاد توسط آرایشگاه‌های مردانه در ایام پایانی سال غیرقانونی است
  • تعیین دو نرخ برای زولبیا و بامیه در کرج
  • گل و سبزه عید چند؟
  • قیمت روز انواع سکه و طلا
  • نوروز همراه با باران شدید در همدان
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • پیش‌بینی بارش باران در خراسان رضوی همراه با افزایش دما
  • نوروز بارانی همراه با رعد و برق در انتظار همدانی‌ها