Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محمدحسین مقیمی که در سفری یک روزه به شهرستان قرچک سفر کرده با حضور در منزل شهید دهقان از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس ، از ایثار و از خودگذشتگی مادر شهید تقدیر کرد.
استاندار تهران در این دیدار گفت : خانواده معظم شهدا حق عظیمی بر گردن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و با تقدیم سرمایه زندگی خویش ، از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدحسین مقیمی افزود : امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدانی است که جان خود را در راه آرمان های انقلاب اسلامی هدیه کرده اند و همواره باید قدردان ایثار آنان بود.
وی با تقدیر از مادر شهیدان گفت : نقش سازنده مادران شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت غیر قابل انکار است و این عزیزان باعث شدند تا پرچم ایثار و شهادت در ایران اسلامی برافراشته باقی بماند.
شهید نبی الله صنوبری دهقان در سال 1345 در شهرستان قرچک به دنیا آمد و در سال 1362 در عملیات خیبردر جزیره مجنون به دنیا آمد.
پیکر این شهید سرافراز پس از 14 سال به ایران اسلامی بازگشت و در گلزار شهدای امامزاده بی بی زبیده به خاک سپرده شد.

*ادای احترام استاندار تهران به شهیدان شهرستان قرچک
همچنین استاندار تهران دربدو ورود به قرچک با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان ، به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
محمدحسین مقیمی که روز چهارشنبه به منظور حضور جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران و توسعه شهرستان قرچک ، به این شهرستان سفر کرده ، با حضور در گلزار شهدای گمنام و نثار گل به مزار شهیدان، با آرمان های شهدای والامقام انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم تجدید میثاق کرد.
افتتاح طرح قالیبافی روستایی ، بازدید از شهرک صنعتی قرچک ، شرکت در جلسه کارگروه حوزه اقتصاد و اشتغال ، شرکت در جلسه فرهنگی و اجتماعی ، حضور در جلسه کارگروه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، دیدار عمومی با شهروندان ، شرکت در جلسه عمرانی ، نشست با نخبگان و هنرمندان شهرستان و جلسه مشترک با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا از برنامه های سفر یک روزه استاندار تهران به شهرستان قرچک است.
قرچک ، آخرین بخش از استان تهران است که در دولت نهم از ورامین جدا شده و به عنوان شهرستانی مستقل فعالیت خود را آغاز کرد.
شهرستان قرچک بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن بیش از 270 هزار نفر جمعیت دارد و در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
شهرستان قرچک 350 شهید دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده است.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛همزمان با هفته سلامت،دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک در یک گردهمایی،ضمن اجرای برنامه های گوناگون آموزشی،از فعالان این عرصه به ویژه نوجوانان تجلیل کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود