Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@23:56:37 GMT

فیلم های آخر هفته شبکه سه سیما

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۹۳۳۲

فیلم های آخر هفته شبکه سه سیما

خبرگزاری شبستان:فیلم های سینمایی و تلویزیونی بن بست یلدا ، نیروی ویژه ۲ ، تایماز موتوری و نبرد خاموش ۲ ، پنجشنبه ۲۳ و جمعه ۲۴ آذر ماه طبق زمان های اعلام شده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شبکه سه ، این شبکه در روزهای آخر هفته پخش فیلم های مختلفی  را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*فیلم تلویزیونی بن بست یلدا  به کارگردانی عباس رنجبر است  که پنجشنبه 23 آذر   ساعت 9:00 روانه آنتن شبکه سه می شود .

 

در خلاصه فیلم با بازی آشا محرابی ،  ثریا قاسمی و جواد عزتی  آمده است:  خانم مسنی  همسرش در جوانی فوت کرده و دارائی های بسیاری از خود به جا گذاشته است . فرزندان او که همگی متأهلند در همان خانه زندگی می کنند. آنها بر آن شده اند که ماترک پدر را که شامل خانه،  زمین و گاوداری می باشد  را تقسیم کرده و هر کدام سهم خود را بردارند اما مادر مخالف این کار است  ، به همین علت خود را به دیوانگی زده و مدعی می شود تا وقتی پدرشان از سفر نیامده اجازه نمی دهد چنین کاری کنند و .....

 

*فیلم سینمایی نیروی ویژه 2  با نام لاتین   Force 2   به کارگردانی  آبهینای دئو   ، محصول2016 هند است که  در آن جان آبراهام،  سوناکشی سین ها  و طاهیر راج بهاسین ایفای نقش کرده اند. این فیلم پنجشنبه 23 آذر   ساعت  23:45  روانه آنتن شبکه سه سیما  می شود.

 

در داستان این فیلم   آمده است :  یاش وردان  افسر امنیتی سازمان اطلاعات هند است که با خبر می شود چند افسر اطلاعاتی هند در چین کشته شده اند و هویت آنها توسط یک جاسوس لو داده شده است . دوست او هریش هم جزو افسران کشته شده است. چند روز بعد او سرنخی از هریش بدست می آورد که دال بر وجود خبرچین در سفارت هند در بوداپست است و جان افسران اطلاعاتی هند در اروپا در معرض خطر است. از طرفی روسای سازمان اطلاعات هریش را زیر سوال برده و او را جاسوس معرفی می کنند و ...

 

*فیلم سینمایی تایماز موتوری محصول1389   به  کارگردانی  فرشاد ارج   است که جمعه 24 آذر   ساعت 10:30 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

 

در خلاصه این فیلم آمده است : پسري جوان بنام تايماز   در پيک موتوري کار مي کند و قصد ازدواج با دختر خاله اش را دارد.شوهر خاله اش  تحقيقاتي را شروع کرده تا از سالم بودن تايماز مطمئن شود . تايماز از اين کار بسيار ناراحت است زيرا احساس مي کند آبرویش نزد همکاران و دوستانش مي رود و  ...

 

بازیگرانی چون  يوسف تيموري، آناهيتا همتي و علي صادقي  در این فیلم  نقش آفرینی کرده اند .

 

*فیلم سینمایی نبرد  خاموش 2 Cold  War2)   (به کارگردانی  لانگ من لئونگ سانی لاک  جمعه 24 آذر ساعت 20:00   روی آنتن شبکه سه  قرار می گیرد .

 

 این فیلم با ژانر حادثه ای  محصول  مشترک چین و هنگ کنگ  در سال 2016   است که بازیگرانی چون  آاِرون کوئک ،تونی لئونگ ،چویان فت ، چارلی یانگ در آن نقش آفرینی کرده اند .

 

در خلاصه داستان  فیلم آمده است : در پی ناپدید شدن مرموز یک خودروی پلیس، پلیس هنگ کنگ عملیاتی را با نام « نبرد خاموش» آغاز کرد. معاون فرمانده کل پلیس، شان لائو برای پیدا کردن فردی که در پشت این پروژه قرار داشت به صورت محرمانه با «هیأت مستقل مبارزه با فساد» همکاری می کرد. این فرد، پسر ام بی لی، دیگر معاون فرمانده کل پلیس بود. ام بی لی بعد از فهمیدن حقیقت، پسرش جولی  را به قانون تسلیم کرد و ...

پایان پیام/298

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت

دو خبر بار دیگر «پایتخت» را به صدرِ اخبار آورد. ابتدا خبری بود که مثلِ همیشه از درونِ گمانه‌زنی‌ها بیرون آمد؛ «پایتخت۷» وارد مرحله پیش‌تولید شده و بازیگران از مردادماه مقابل دوربین خواهند رفت. اول آنکه سارا و نیکا به عنوان دختران نقی معمولی در این سریال حضور نخواهند داشت و ثانیاً سریال برای نوروز ۱۴۰۴ آماده خواهد شد. این نکات هم در رایزنی‌های رسانه‌ای آمده است.

به گزارش تسنیم، اگرچه پیش‌تر گروه عوامل پایتخت برای پیدا کردن دو دختر دوقلو برای بازی در این سریال، فراخوان اعلام کرده بودند. شاید گمانه حضور نداشتن دختران نقی معمولی (سارا و نیکا) با این فراخوان جدّی‌تر شده باشد. البته خبر شروعِ پیش‌تولید سریال و تولید در مردادماه را نه مدیران تلویزیون و نه عوامل «پایتخت» تأیید نکرده‌اند. اما در عین حال پیگیری، مذاکره و رسیدن به یک طرح و فیلمنامه درست نکته‌ای بوده که مدیران سیما و سیمافیلم به آن اشاره داشته‌اند.

خبر دیگری که برای «پایتخت» در شبکه‌های اجتماعی، حواشی‌ای ایجاد کرد؛ حذف این سریال از کنداکتور شبکه آی‌فیلم است. خبری مبنی بر شروع پخش «پژمان» رسانه‌ای شد که بعد از «پایتخت۵» این سریال روی آنتن خواهد رفت. پیگیری‌ها نشان می‌دهد تلویزیون به دنبال پخش فصل ششم «پایتخت» نیست؛ همان فصلی که آغازِ حواشیِ گروه پایتخت با تلویزیون بود و چند قسمت پایانی هم به سختی و با پیگیری‌های مداوم ساخته و روی آنتن رفت. اما به هر ترتیب تلویزیون تصمیمی برای پخش این فصل ندارد و بعد از پایان فصل پنجم، سریال «پژمان» را از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد کرد.

فصل ششم سریال پایتخت به جز پخش اولیه خود در نوروز ۱۳۹۹ هیچگاه به شکل کامل بازپخش نداشت و تنها تکرار آن همان خلاصه شش قسمتی بود که شبکه یک در شب نوروز سال ۱۴۰۰ روانه آنتن کرد. باید دید سرانجام ساخت فصل جدید «پایتخت» به دور از این گمانه‌زنی‌های گهگاه به کجا خواهد رسید؟ آیا بنابر پیگیری‌های متعدد اهالی رسانه و پاسخ همیشگی مدیران تلویزیون به پیگیری برای ساخت سریال در ۱۴۰۳، این سریال امسال به تولید خواهد رسید؟ به نوروز ۱۴۰۴ می‌رسد و یا در زمانی دیگر تولید و پخش خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود