Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شروع فصل زمستان ۳۰۸ راهدار در محورهای مواصلاتی استان در حال آماده باش کامل هستند.

احمد جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: زمستان امسال در راهداری استان همراه با 308 راهدار و 47 راهدارخانه در راستای خدمت‌رسانی به مردم اقدام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در راستای برف روبی جاده‌ها و بازگشایی محورهای موصلاتی در صورت بارش برف 230 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک با308 نیروی انسانی و 42 دستگاه تراکتور برف‌روب فعال آماده خدمت‌رسانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به شن و نمک موجود برای ذوب برف در معابر بیان کرد: 31 سوله شن و نمک در استان موجود است که شن و نمک به مقدار کافی در آن‌ها وجود دارد و می‌توانیم برای ذوب برف و جلوگیری از یخ زدگی معابر از این‌ها استفاده کنیم.

جمشیدی با تاکید بر اینکه با تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در راستای خدمت‌رسانی و اجرای هر چه بهتر طرح زمستانه وارد عمل می‌شویم، خاطرنشان کرد:  تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی برای اجرای طرح زمستانی همکاری خوب و تنگاتنگی با مجموعه راهداری استان دارد.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمد باقر خلفی گفت: همچنین از گردشگران انتظار داریم در این مدت از اتراق کردن در حاشیه رودخانه در این شرایط جوی پرهیز کنند.

وی گفت: بر این اساس نیروهای امدادی برای خدمات رسانی احتمالی در جاده های این استان به حالت آماده باش درآمدند.

خلفی افزود: همچنین تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی استان البرز آماده خدمات رسانی هستند.

وی اضافه کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب امدادرسانی و اسکان در البرز وجود دارد.

خلفی از رانندگان نیز خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از مسافران در صورت نیاز امداد جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری