Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان اینکه اکنون گردنه های برف گیر این استان مه گرفته است، گفت: این مه گرفتگی موجب اختلال در تردد خودروها شده است.

علی اصغر بدیعی مقدم چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از رانندگان از محور های کوهستانی درخواست می شود با احتیاط کامل رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اکنون بارش باران به صورت پراکنده در محورهای شهرستان مانه وسملقان گزارش شده هم چنین محور اسدلی و امین الله مه آلود است.
وی با اشاره به اینکه ترافیک در محورهای استان روان است گفت: سایر محورهای استان تمام ابری است و اکنون تردد در جاده ها بدون نیاز به زنجیر چرخ میسر است.
وی گفت: به علت بارش برف در برخی از محورها طی امروز، عوامل راهداری نسبت به برف روبی ونمک پاشی اقدام کردند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: رانندگان پیش از سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و برای اطلاع از وضعیت راههای استان با سامانه گویا 141 تماس بگیرند.
22 اکیپ راهداری در طرح زمستانه امسال در سطح جاده های استان به مسافران خدمات رسانی می کنند. این اکیپ ها در طرح زمستانه در 19 راهدارخانه استان مستقر می شوند.
21 گردنه در محورهای خراسان شمالی به طول 681 کیلومتر تحت پوشش خدمات راهداران است.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه 25 کشور قرار دارد.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
طول راه های روستایی استان هم 4 هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه 13 قرار دارد.
طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را دارد و در رتبه 23 قرار دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • (ویدئو) دود غلیظ نمایش خانگی در چشم مخاطب!
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • کندوان یک‌طرفه شد