Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید جعفر رسولی در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: موضوع زباله این روزها بحث بسیاری از شهرهای مازندران است که در شهرستان آمل نیز تصمیمات زیادی در این زمینه انجام شد.

وی افزود: زمین منطقه پاساکش برای ساماندهی زباله و واگذاری آن به شهرداری آمل در مراحل پایانی است و در انتظار تصمیم نهایی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه آمل با اشاره به پیگیری نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی  برای حل شدن معضل زباله و زمین پاساکش، تصریح کرد: در زمینه فروش برنج هم دغدغه این روزهای کشاورزان واردات بی‌رویه است که نگرانی فراوانی را ایجاد کرد.

این مسؤول با تأکید بر دپوی برنج در شالیکوبی‌ها، بیان کرد: اعطای یک هزار و 350 سند مالکیت علوی در بخش دابودشت با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور انجام شد.

رسولی با اعلام اینکه استاندار مازندران بر وضعیت حاشیه‌های جاده‌ها و کمربندی‌های شهرستان‌های مازندران نظارت لازم دارند، خاطرنشان کرد: این محورها به لحاظ زیبایی در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد و باید دستگاه‌های اجرایی و مدیریت پسماند در این بخش ورود کرده و حاشیه‌های جاده‌ها و کمربندی‌ها را پاک‌سازی کنند.

وی بیان کرد: سهم اشتغال این شهرستان در استان مازندران حدود 83 درصد است هر چند سهم آمل در بخش اشتغال طی سال جاری 4 هزار و 900 نفر تعیین شده که از این تعداد 83 درصد محقق شد.

فرماندار ویژه آمل خاطرنشان کرد: با توجه به سهم 79 درصدی صادرات آمل در بین شهرهای مازندران باید به تولید و اشتغال پایدار دست بزنیم.

این مسؤول با اعلام اجرای طرح تسهیلات توسعه صندوق ملی برای بیمه عشایری و روستایی بیش از 1.5 میلیارد تومان در بخش روستایی، گفت: سهم مازندران در این زمینه 3.9 درصد مصوب شد البته با توجه به جایگاه آمل در مازندران و کسب رتبه برتر در جذب تسهیلات طی سال گذشته لازم است مدیران برای رسیدن به این رتبه و دریافت تسهیلات تلاش زیادی کنند.

رسولی گفت: در زمینه قطعی گاز مردم این شهرستان گله‌مندی و نگرانی دارند هر چند امید داریم قبل قطعی گاز در این شهرستان مسؤولان اطلاع‌رسانی لازم داشته باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره آخرین جزئیات از لایحه عفاف و حجاب اظهار کرد:  درخصوص کلیّت لایحه عفاف و حجاب قبلاً گفتیم که قوانین موجود در حوزه‌های مختلف اجرایی، فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی، انتظامی و قضایی روشن است.

وی افزود: شاید ضرورتی به تصویب قانون نداشته باشیم و هیچ الزامی نبود که این مسئله معطل مانده باشد تا یک قانون تصویب شود که اقدامی در این‌زمینه انجام بگیرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: دولت با همراهی و همدلی و هم‌چنین با اصلاحات حداقلی در سریع‌ترین زمان ممکن، طبق تعیین تکلیفِ قانون اساسی مبنی بر اینکه لوایح قضایی باید از مسیر دولت به مجلس تقدیم بشود، لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

بهادری جهرمی در پایان گفت: به‌نظر می‌رسد الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضایی و اجرایی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی