Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@22:54:05 GMT

هفدهمین رییس پارک ملی گلستان معرفی شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۳۰۳۴

هفدهمین رییس پارک ملی گلستان معرفی شد + تصاویر

با حضور معاون سازمان برنامه‌وبودجه و مشاور عالی سازمان محیط‌زیست کشور، رئیس جدید پارک ملی گلستان معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه روز گذشته سعید نمکی معاون سازمان برنامه‌وبودجه کشور و مشاور عالی محیط‌زیست کشور در مراسم آیین نکوداشت 60 سال حفاظت از پارک ملی گلستان در سالن همایش موزه پارک ملی گلستان اظهار داشت: مدیریت پارک ملی گلستان در محدوده استان گلستان است و رئیس این پارک از طرف رئیس سازمان محیط‌زیست کشور انتخاب خواهد شد و مدیرکل محیط‌زیست گلستان، قائم‌مقام سازمان محیط‌زیست کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای انتخاب مدیر پارک، چند شاخص را در نظر داشتیم که نخستین سیاست مدیر باید رفاقت و صمیمت با مردم منطقه باشد و دیگر اینکه مشارکت جوامع محلی به‌ویژه شورای راهبردی و هیئت‌امنا را داشته باشد و شاخص مهم اینکه مدیر باید در خود پارک ملی مستقر باشد.

به گفته نمکی با رایزنی‌های انجام‌شده، آقای تیموری از استان یزد، که فعالیت‌های درخشانی درزمینهٔ استفاده از بخش خصوصی داشته با حکم آقای کلانتری، به‌عنوان مدیر جدید پارک ملی گلستان معرفی شد.

در این آیین از زحمات مدیران کل محیط‌زیست استان گلستان و روسای پیشین پارک ملی گلستان و سید مهدی کوچک مدیر پارک ملی گلستان قدردانی شد و «مهدی تیموری» با حکم آقای کلانتری ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست به‌عنوان هفدهمین رئیس پارک ملی گلستان منصوب شد.

گفتنی است از ابتدای انقلاب تاکنون سعید قهرمانی، علیرضا مهرجو، رمضان علی قائمی (طی دو دوره)، رجبعلی کارگر، شهید یحیی شاه کوه محلی، عبدالقدیر محمد اسکندر نژاد، علی ظهیری، سر الله حقیقی، علیرضا ببری، ابراهیم بایرامی، محمد دردی آق آتابای، محمد ممشلی، رمضان علی رستاقی چالکی، جواد سلیاری، سلیمان قربانزاده و سید مهدی کوچک ریاست پارک ملی گلستان را عهده‌دار بوده‌اند.

شایان‌ذکر است در این آیین به مناسبت نکوداشت 60 سال حفاظت از پارک ملی گلستان کیکی با تصویر نقشه پارک ملی گلستان و پلنگ تهیه و به مراسم آورده شد که مسئولین فراموش کردند آن را برش بزنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست دورود در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان در رودخانه تیره و مار وره ،سه گروه از صیادان غیر مجاز ماهی دستگیر کردند.
کوروش لشنی افزود:از این متخلفان زیست محیطی بیش از ٣٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و متخلفان برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دورود از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلفات زیست محیطی را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • سازمان محیط زیست عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است
  • کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد