Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه رودسر با بیان اینکه دولت و مجلس باید از کشاورزان حمایت کنند افزود: دشمن بداند توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست و ملت ایران هوشیار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت الاسلام تقی روحانی، امام جمعه رودسر امروز (۲۴ آذر) در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به وضعیت برنج گیلان و سخن وزیر مبنی بر اینکه از شهریور برنجی وارد نشده است گفت: این درحالی است که یکی از نمایندگان گیلان از واردات برنج می گوید مردم کدام حرف را باور کنند چرا باید سخن نمایندگان و وزرا در تضاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیب جمعه رودسر  با بیان اینکه یکی از علل تاثیر گذار در تحقق اقتصاد مقاومتی کشاورزان هستند اذعان کرد:  دولت و مجلس باید از کشاورزان حمایت کنند و با مردم صادق بوده و حقیقت را بگویند.

 

وی با اشاره به به رسمیت شناخت قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اذعان کرد: نه تنها کشورهای اسلامی بلکه کشورهای غیر اسلامی نیز در برابر این طرح موضع گرفتند و تظاهرات های اعتراض آمیز بسیاری در سراسر جهان صورت گرفت.

 

روحانی با اشاره به جنایات آل سعود و همراهی اش با استکبار جهانی اظهار کرد: سعودی ها نقشه راه جامعی را برای ارتباط با اسرائیل تهیه کردند زیرا عربستان و اسرائیل در جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه مشترک هستند.

 

وی با بیان اینکه صعودی ها ترامپ را گزینه خوبی برای ایجاد صلح در منطقه می دانند اذعان کرد: این سخنان ابلهانه آل سعود نشان دهنده پایان مرگش است.

 

امام جمعه رودسر با بیان اینکه باید از انتفاضه سوم حمایت کنیم تاکید کرد: آمریکایی ها و اروپایی ها طی چند روز گذشته حرف هایی زده و نمایش هایی بازی کردند و تحریم موشکی را مطرح کردند که همه این نقشه ها در پی شکست داعش در منطقه است.

 

وی با تاکید بر اینکه سامانه موشکی در ایران قابل مذاکره نیست اظهار کرد:  ملت ما اجازه این کار را نخواهند داد.

 

 روحانی با اشاره به اینکه یوم الحسره یکی از نامهای روز قیامت است اظهار کرد: در این دنیا به گونه ایی زندگی کنیم که در روز قیامت حسرت نخوریم. باید خود را در این دنیا به فرامین الهی نزدیک کنیم تا در قیامت از حسرت خورندگان نباشیم.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اهمیت خانواده در اسلام افزود: امروز نظام خانواده با هجمه های فراوانی روبرو شده است و هرچه جلوتر می رویم اوضاع خانواده وخیم تر می شود.

 

وی تاکید کرد: اگر نظام خانواده سالم باشد جامعه ایی سالم و مطلوب خواهیم داشت زیرا جامعه بزرگ متشکل از جامعه کوچک خانواده است.

 

امام جمعه رودسر عدم ازدواج جوانان را از معضلات امروز دانست و گفت: باید راه های ازدواج را برای جوانان تسهیل کرده تا از فساد دور بمانیم.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار نقده در پنج شنبه های شهدایی با اشاره به اینکه  رهبر معظم انقلاب فقط دو خانواده را برای دیدار حضوری   انتخاب می کنند افزود : ایشان خانواده شهدا و علمای بزرگ اسلام را برای حضور انتخاب می کنند و این  جایگاه ویژه این دو خانواده را نزد معظم له نشان می دهد.

 محمد نوبخت نیار با اشاره به اینکه منزل خانواده شهدا بعلت رفت و آمد شهید به آن مکان مقدس است و همیشه باید با وضو وارد این منازل شویم تصریح کرد : امروز اقتدار موشکی   و امنیت حاکم را مدیون شهدا و صبر و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم و ما نیز باید در تداوم راه این بزرگواران باید تلاش کنیم و ثابت قدم باشیم .

صابر شهردار نقده نیز در این دیدار ضمن تبریک به خانواده شهید بخاطر حملات موشکی به رژیم غاصب ، داشتن مقام شهرداری را بخاطر گذشت و ایثار شهدا از تمامی داراییهای خودشان دانست و افزود : بعنوان کوچکترین مسئول شهر که خود از اعضای خانواده شهدا هستیم در تمامی صحنه ها برای رفع مشکلات این خانواده ها تلاش خواهیم کرد و خود را سربازان این خانواده ها می دانیم .

شهید قربان پیری جمعی سپاه شهرستان نقده ۱۳ تیر ماه ۱۳۶۹ در منطقه عمومی آلواتان در درگیری با اشرار ضد انقلاب به فیض شهادت نایل آمد .

دیگر خبرها

  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته