Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - ایرنا - امام جمعه اسدآباد با تقدیر از پاسخ کوبنده ملت ایران به اقدام رئیس جمهوری آمریکا در انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس، گفت: دونالد ترامپ پس از اعلام این موضوع با غوغا و مخالفت شدید جهان اسلام مواجه شد.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اسدآباد، با اشاره به اینکه دشمنان ما متحدند و یکصدا در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده اند، افزود: عهدشکنی های آمریکا در اجرای برجام، نشان از دشمنی دیرین این کشور و متحدانش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به شدت ادعای حمله ارتش یمن به فرودگاه ریاض با موشک‌های ایران را رد کرد و گفت: این ادعا ترفند جدید آمریکا است و بدون تردید سران قوا با هوشیاری این توطئه ننگین را پاسخ می دهند.
امام جمعه اسدآباد اضافه کرد: سخنگوی دبیرکل سازمان ملل نیز تاکید کرده است که در بررسی بقایای موشک کشف شده در این حمله، هیچ اثری از اینکه این موشک به کشور خاصی تعلق دارد، شناسایی نشده است.
امام جمعه اسدآباد اظهار کرد: دشمنان هر از گاهی به بهانه ای به مقدسات و امنیت ملی ما جسارت می کنند و ملت ایران و مسئولان باید هوشیار باشند و فریب نخورند.
حجت الاسلام حسینی مجد در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه در همه مسائل باید دید علمی و پژوهشی داشت، گفت: برای رفع آسیب های اجتماعی و حل مشکلات اقتصادی کشور، به شدت نیازمند تحقیقات علمی هستیم.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق بزرگترین و مهم‌ترین عملیات نظامی یک کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با عملکرد خود در منطقه نشان دادند به غیر آدم کشی و کودک کشی کاری برای بهبود اوضاع در خاورمیانه انجام ندادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسوولان باشند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • جنبش‌های اخیر در دانشگاه‌های جهان نتیجه عملیات وعده صادق
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است