Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@23:15:01 GMT

شفر به استفاده زودهنگام از منتظری شک دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۳۵۳۲

مدافع ملی پوش استقلال احتمالا در دیدار با ایرانجوان نیمکت نشین خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، پژمان منتظری مدافع با ارزش و ملی پوش استقلال از چند هفته گذشته در تمرینات این تیم حاضر شده و در تمرینات آبی پوشان مشارکت کامل دارد؛ اما هنوز شرایط او برای حضور در زمین مسابقه مشخص نیست و شفر درباره حضور او برابر ایرانجوان بوشهر تصمیم گیری نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استقلال در خط دفاعی زوج موفق سید مجید حسینی و روزبه چشمی را در اختیار دارد و در دیدار با ایرانجوان بوشهر می تواند باز هم به این دو مدافع جوان اعتماد کند و همین موضوع باعث شده تا شفر عجله چندانی برای استفاده از منتظری نداشته باشد.سرمربی آلمانی استقلال در هفته گذشته البته بازی با سیستم 3-5-2 و سه مدافع را تجربه و آزمایش کرد؛ اما به نظر می رسد با توجه به دوران طولانی دور بودن منتظری از میادین و البته شرایط حساس این بازیکن، سرمربی آلمانی استقلال فعلا از این بازیکن استفاده نکند تا در هفته های پیش رو شاهد بازگشت منتظری به ترکیب استقلال باشیم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری پس از دیدار سپاهان مقابل استقلال ملاثانی اعلام کرد، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است.

سرمربی سپاهان اهل کشور پرتغال است پارسال هدایت تیم سپاهان اصفهان را بر عهده دارد. 

تیم سپاهان با شکست میزبان خود استقلال ملاثانی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

دیگر خبرها

  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت