Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با خانواده شهدا و جانبازان این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نقی شجاع رئیس واحد رودهن، حجت‌الاسلام ابراهیم سراج مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مدیرکل امور فرهنگی، مدیر روابط عمومی و مسئول بسیج دانشجوی دانشگاه با خانواده شهدا و ایثارگران والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع در حاشیه دیدار با سه خانواده شهید شهرستان رودهن با توجه به رشادت‌‌ها و جانفشانی‌‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: «امروز به برکت خون پاک شهدا، ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می‌‌برد و پاسداری از آرمان و راه شهدا مهمترین وظیفه و رسالت مسئولان اجرایی نظام جمهوری اسلامی است.»

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس افزود: «خانواده شهدا عزیزان خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این عمل پاداش و اجری بی پایان نزد خداوند متعال دارد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با بیان اینکه دستاوردهای جنگ تحمیلی برای ملت ایران گنجی ارزشمند تلقی می‌‌شود، اظهار کرد: «انقلاب اسلامی نقطه عطف اسلام ناب محمدی است که باید با حفظ و پاسداری از خون شهدای قدر این گنج پربها را بیش از پیش بدانیم.»

سراج نیز با تأکید بر اینکه شهیدان با اهدای جان خود پیام انقلاب را اعلام کردند، خاطرنشان کرد: «اقتدار و عظمت زبانزد ایران اسلامی در زمان کنونی و در میان جامعه جهانی، حاصل خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و درایت و هوشیاری رهبری فرزانه انقلاب است.»

وی انقلاب اسلامی را ادامه نهضت عاشورا و راه پیامبران و ائمه معصومین(ع) دانست و گفت: «شهدای بسیاری در راه انقلاب اسلامی و تحقق اهداف آن جان عزیز خود را فدا کردند تا انقلاب ما را به انقلابی ماندگار، الگو و اسوه برای تمام کشورهای اسلامی تبدیل کنند.»

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در واحد رودهن با بیان اینکه راه و مسیر انقلاب اسلامی همان راه و مسیر پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم(ع) است، تصریح کرد: «این رسالت بزرگ، مسئولیت ما را بیشتر می‌‌کند؛ بنابراین باید عملکردهای ما با سیره و سنت حضرات معصومین(ع) تطابق بیشتری داشته باشد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور با حضور در منزل سه خانواده شهید در قائم شهر ازفداکاری‌ها و استقامت و بردباری خاندان شهدا تجلیل کردند.

قاضی زاده هاشمی در این دیدار‌ها ضمن ابلاغ پیام رئیس جمهور به خانواده شهدا از نزدیک با مسائل و مشکلات و متقابلا از نظرات و دیدگاه‌ها و توصیه‌های خانواده‌های معظم شهدا به مسئولان و خادمان ملت آشنا شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، حضور و دیدار مدیران ستادی بنیاد شهید به استان‌ها برای رسیدگی و نظارت بر عملکرد این نهاد در استان‌ها و برنامه ریزی و ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگران را از اهداف سفر ادواری خود و هئیت همراه به استان‌ها و شهرستان‌های کشور عنوان کرد.

قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خانواده سه شهید بزرگوار، برادران سعید، سعادت و سیامک طبری و شهیدان غلامرضا وغلامعلی معلمی و شهیدعلیرضا بزرگی دیدار کردند.

در این دیدار‌ها خانواده معظم شهدا نیز با آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم توجه مسئولان به آرمان‌ها و تداوم راه شهدا در حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام و ارائه خدمات بی منت بیشتر به مردم تاکید کرد.

آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر پدر شهیدان معلمی نیز در این دیدار از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواست علاوه برضرورت توجه وخدمت رسانی به جامعه ایثارگران، اهتمام جدی به مسائل فرهنگی و ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت در سطوح مختلف جامعه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد