Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی در حاشیه این آیین در گفت وگو با ایرنا گفت: فضای فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی این شهرستان در حال حاضر 450 متر مربع است که به یک هزار متر افزایش می یابد.
دکتر جواد جواهری افزود: با افزوده شدن 550 متر مربع به فضای کنونی، شمار تخت های این بخش از 9 تخت به 20 تخت افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای توسعه این بخش اختصاص یافته که با به پایان رسیدن عملیات اجرایی همه تجهیزات آن نیز تامین می شود.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین گفت: 2 متخصص طب اورژانس 12 ساعت در روز به ارائه خدمات در این بخش مشغولند که با توسعه این بخش، خدمات 24 ساعته می شود.
دکتر جواهری بیان کرد: روزانه 250 بیمار در بخش اورژانس تنها بیمارستان این شهرستان از خدمات بستری و سر پایی بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: با ارتقای دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی و تشکیل اهداف سازمانی 90 درصد از نظر آموزشی و 100 درصد از نظر اعتباری از دانشگاه علوم پزشکی اراک مستقل شده است.
جواهری بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 40 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و توسعه تنها بیمارستان خمین هزینه شده است .
سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: در راستای برنامه تحول سلامت تاکنون 210 میلیارد ریال برای ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در این شهرستان هزینه شد.
جواهری فزود: این میزان اعتبار شامل 75 میلیارد ریال در بخش عمران، 90 میلیارد ریال در بخش کمک به بخش درمان تحت عنوان کاهش پرداختی بیماران،هتلینگ، ارتقای ویزیت، ماندگاری و ترویج زایمان طبیعی، 15 میلیارد ریال در بخش زیر ساخت های بهداشتی و 30 میلیارد ریال نیز در بخش کمک به توسعه زیر ساخت های دانشکده علوم پزشکی هزینه شده است .
فرماندار خمین نیز در این آیین گفت: در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان 35 میلیارد ریال اعتبار برای حوزه بهداشت و درمان ابلاغ شد.
سید مهدی ساداتی افزود: تلاش می شود تا با توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در مناطق شهری و روستایی، مشکلات و کمبودهای این بخش کاهش یابد.
شهرستان خمین زادگاه امام راحل است که در جنوب استان مرکزی قرار دارد و با 105هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری و ضریب اشتغال تخت 77 درصدی است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی