Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@10:30:59 GMT

ثروتی: پرداخت حقوق‌های نجومی را قانونی کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۸۷۴۳

ثروتی: پرداخت حقوق‌های نجومی را قانونی کردند

به گزارش جهان نيوز؛ موسی‌الرضا ثروتی امروز با اشاره به لایحه بودجه 97 و هدف‌گذاری در اقتصاد مقاومتی گفت: دولت دوازدهم اعتقاد چندانی به اقتصاد مقاومتی ندارد و رویکرد سال 97 هم در چارچوب اقتصاد مقاومتی نمی‌گنجد.
  وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی 24 بند اساسی دارد که بسیاری از آن از دید لایحه بودجه 97 پنهان مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که با برجام مشکلات بانکی برطرف نشده است گفت: متأسفانه هنوز دولت نمی‌تواند پول بیاورد و به‌جای دلارهای نفتی، ماشین و کالا از چین و کره جنوبی و هند وارد می‌کند تا جبران کند.

وی در خصوص بی‌اعتنایی دولت به اقتصاد دانش‌بنیان گفت: دولت دوازدهم 200 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به این موضوع اختصاص داده است که به نظر می‌رسد این مبلغ بسیار ناچیزی است و دولت باید بیشتر از این‌ها شرایط تولید دانش‌بنیان را فراهم کند.

ثروتی خاطرنشان کرد: باید صادرات نفت را کاهش داد زیرا می‌توان از خام فروشی این نعمت گران‌بها جلوگیری کرد و آن را در درون کشور تبدیل به انواع فراورده‌ها کرد.

نماینده مردم بجنورد در سه دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی سیاست‌گذاری دولت دوازدهم در لایحه بودجه 97 را همانند سال گذشته عنوان کرد و گفت: بودجه سال آینده با امسال هیچ تفاوتی ندارد و متأسفانه دولت بدون توجه به مصوبات مجلس و اقتصاد مقاومتی پیش می‌رود.

ثروتی ادامه داد: هزینه‌های جاری نهاد ریاست جمهوری دو برابر شده است و متأسفانه کسانی که شعار پیگیری حقوق نجومی را می‌دادند تنها پیگیری نکردند بلکه مصوبات خود را قانونی کردند و حقوق‌های میلیونی را در چهارچوب قانون تصویب کردند.

وی گفت: هم‌اکنون میزان حقوقی که مسؤولان و وزرای دولتی می‌گیرند دو برابر شده است.

نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی در انتقاد به مصاحبه استاندار خراسان شمالی مبنی بر این‌که 5 میلیارد دلار فاینانس به استان وارد شده است گفت: هیچ ارزی به استان نیامده و 5 میلیارد دلار دروغ است و باید برای مردم شفاف‌سازی شود.
  منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان سمنان سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز استان سمنان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه سردار فدوی و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور سردار زهرایی مهمانان و سخنرانان اصلی این مراسم هستند.

محل برگزاری این همایش بزرگ جنب اداره کل گمرک استان سمنان محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی سمنان اعلام شده است.

بسیج سازندگی استان سمنان برگزار کننده این مراسم خواهد بود.

موضوع تولید و جهش تولید و تحقق شعار سال، نقش آفرینی بسیجیان در این زمینه، رفع موانع تولید، حمایت از کالای ایرانی استاندارد و… در زمره محورهای این همایش اعلام شده است.

کد خبر 6096835

دیگر خبرها

  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند