Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار وراوی گفت: با همکاری فرماندار شهرستان اعتبار قابل توجه ای به آبفا شهر وراوی اختصاص یافت که سعی داریم با تلاش مجموعه ی آبفا و مشارکت شهرداری وراوی تمام شبکه های فرسوده آب شهر وراوی اصلاح و بازسازی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر مُهـر، با حضور مهدی دهقان بخشدار وراوی، کوهمنورد مدیر آبفا شهر وراوی، شمسی پور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر وراوی طرح اصلاح شبکه های فرسوده شهر وراوی بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست مهدی دهقان بخشدار وراوی گفت: یکی از مشکلات زیرساختی شهر وراوی شبکه های فرسوده ی آب است که به دلیل قدمت بالا روزانه شاهد بروز اتفاقات آب در سطح شهر هستیم و این موضوع علاوه بر هدر رفتن آب ضررهای زیادی به زیرسازی ها و آسفالت کوچه و معابر وارد نموده است.

بخشدار وراوی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: با همکاری موسوی فرماندار شهرستان مُهـر امسال اعتبار قابل توجه ای به آبفا شهر وراوی اختصاص یافت که سعی داریم با تلاش مجموعه ی آبفا و مشارکت شهرداری وراوی تمام شبکه های فرسوده شهر وراوی اصلاح و بازسازی گردد.

در ادامه مهندس کوهنورد مدیر ابفا شهر وراوی در توضیح اجرای این طرح گفت: بر اساس نقشه و مسیر شبکه های آب شهر وراوی بیش از ٧ کیلومتر نیازمند اصلاح شبکه است که با اجرای آن برای اولین بار کلیه ی شبکه های آب شهر اصلاح و بازسازی می شود و امیدواریم که سال ها شاهد اتفاقات در این شهر نباشیم.

در پایان شمسی پور شهردار وراوی، راستی، تیزپا و ایزدی اعضای شورای اسلامی شهر وراوی ضمن اعلام آمادگی خود جهت اجرای طرح مشارکتی این پروژه هر یک به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی