Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران کل متخلف گیلان هفت نفر هستند که بهتر است مسئولان قبل از دستگیری، مابقی متخلفان را از مسئولیت فعلی برکنار کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار کوچکی نژاد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره ماجرای بازداشت یکی از مدیران کل گیلان اظهار داشت: بنده درباره مدیرکل گردشگری گیلان به رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور تذکر داده بودم و گفته بودم ایشان نمی‌توانند در اینجا کار کنند و شما ایشان را عزل کنید اما به حرف‌های ما توجهی نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: درمجموع باید ۷ مدیرکل در گیلان به دلیل تخلفاتی که دارند دستگیر شوند و من در خصوص این افراد تذکر داده‌ام که تا الآن البته ۲ یا ۳ مدیرکل دستگیر شده‌اند و مابقی هم به زودی دستگیر خواهند شد.   نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من به مسئولان و استاندار گیلان گفته‌ام که ادامه کار با این مدیران کل به صلاح استان نیست و اگر این‌ها عزل نشوند بالاخره دستگیر خواهند شد و آبروریزی بزرگ‌تری رخ می‌دهد.   کوچکی‌نژاد با بیان اینکه مدیران کل متخلف به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال دستگیر شده‌اند  گفت: متأسفانه پیرامون مدیران کل متخلف دستگیر شده و ۴ مدیرکل دیگر متخلفی که هنوز دستگیر نشده‌اند باندهای فسادی وجود دارد که بیت‌المال را تضییع و حیف‌ومیل می‌کنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه نزاع و درگیری خیابانی منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد گفت: قاتل ۴۱ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل توسط راننده یک دستگاه خودروی پرادو ناشناس در شهرستان رشت در بامداد یازدهم اردیبهشت جاری، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو پرادو با زیر گرفتن راننده ۲۲ ساله خودرو پراید از محل متواری شده است افزود: با تحقیقات همه جانبه راننده ۴۱ ساله پرادو در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

حدادی از آمادگی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750134

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • دستگیری ۳۰۰ نفر در دانشگاه‌های کلمبیا و نیویورک
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا