Web Analytics Made Easy - Statcounter


مجری خط ۷ مترو تهران در مورد آخرین وضعیت این خط و تلاش برای باز راه اندازی هر چه ایمن تر آن گفت: طبق برنامه زمان‌بندی، اقدامات مهمی صورت پذیرفته است.  

به گزارش امتداد نیوز، مهدی امینی مجری خط ۷ مترو تهران در مورد آخرین وضعیت این خط و تلاش برای باز راه اندازی هر چه ایمن تر آن گفت: از تاریخ ۳۰ مهر ماه سال جاری، جلسات متعددی در ۲ بخش تجهیزات و سیویل برگزار شده و متعاقب تصمیمات اخذ شده، طبق برنامه زمان بندی اقدامات مهمی صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از آغاز و پیگیری نصب تجهیزات سیگنالینگ فاز بهره برداری و کابل کشی های مرتبط با آن ظرف یک ماه اخیر خبر داد و در ادامه به تامین زمین مورد نیاز جهت احداث ۲ هواکش میان تونلی دیگر در خط ۷ که هفته گذشته محقق شد ، اشاره کرد و افزود : پیشرفت عملیات اجرایی ساخت ۴ هواکش میان تونلی به طور میانگین از مرز ۸۰ درصد فراتر رفته و با تلاش های صورت گرفته، در روزهای اخیر زمین لازم جهت احداث ۲ هواکش مورد نیاز دیگر تملک شد که در این میان باید از همکاری شهرداری منطقه ۲ و همچنین سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران تقدیر کرد.

مهندس امینی از تلاش برای نصب هواساز های لازم در تمام ایستگاه های خط ۷ تا پایان سال جاری خبر داد و در خاتمه گفت: در دوره جدید مدیریت مترو، تلاش های فراوانی صورت گرفته تا خط ۷ مترو تهران در اسرع وقت و با لحاظ تمام الزامات ایمنی فاز بهره برداری، مجددا در اختیار شهروندان قرار گیرد . به دنبال برنامه ریزی های صورت گرفته، انشاالله ۲۲ کیلومتر از مسیر این خط که شامل ۱۹ ایستگاه از بلوار بسیج تا میدان صنعت می شود ، با تکمیل سیستم تهویه و همچنین نصب تجهیزات سیگنالینگ مورد نیاز ، در موعد مقرر به چرخه سرویس دهی باز خواهد گشت تا با تامین واگن های لازم بتوان حداکثر جابجایی مسافران را در این خط محقق کرد.

true برچسب ها : شهرداری تهران مترو مهدی امینی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر

ایستگاه میرزای شیرازی یکی از ایستگاه‌های خط ۳ مترو شهر تهران است که در خیابان شهید بهشتی و تقاطع میرزای شیرازی واقع شده است. روزانه مسافران بسیاری از طریق این ایستگاه به نقاط دیگر شهر سفر می‌کنند، اما به گفته شهروندخبرنگار ما این خط مترو با توجه به ازدحام جمعیت فقط یک خروجی دارد.

وی با ارسال تصاویر این مشکل را به تصویر کشید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

تصویری از ازدحام جمعیت در ایستگاه تاکسی میدان صنعت

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر