Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:41:01 GMT

کلانتری بابت ارائه اطلاعات غلط باید عذرخواهی کند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۷۰۲۳

کلانتری بابت ارائه اطلاعات غلط باید عذرخواهی کند

اهواز - رئیس شورای شهر اهواز گفت: رئیس سازمان محیط زیست بابت ارائه اطلاعات غلط در مورد انتقال آب باید عذرخواهی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر فلسفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در شورای شهر اهواز با موضوع بحث انتقال آب خوزستان به سایر استان ها اظهار کرد: متأُسفانه موضوع پیش آمده دو دهه است که گریبانگیر مردم ما شده و یک احساسی وجود دارد که هنوز درک درستی نسبت به مسئله خوزستان در میان بخشی از بدنه مسئولان وجود ندارد و تصمیماتی گرفته می شود که از نظر علمی، اجتماعی، سیاسی و هر منظری قابل هضم نیست و محل ایراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علما، اساتید دانشگاه و فرهیختگان نقش بسیار مهمی در شرایط حساس جامعه دارند؛ مسائلی که با سرنوشت ما عجین هست نمی توان از آن عبور کرد. موضوع آب حیاتی است و سرنوشت افراد با آن گره خورده و حتی در شکل گیری تمدن ها نیز نقش بسیار ویژه ای داشته است.

فلسفی با بیان اینکه اراده ای گاها در کشور شکل می گیرد که تصمیماتی می گیرند که مردم را با مشکل مواجه می شود، در ارتباط با نامه رئیس سازمان محیط زیست در خصوص وجود آب مازاد گفت: اگر مستندات دارند و به حرف های خود مطمئن هستند پس چرا مهر محرمانه به آن می زنند؛ در نامه هیچ استناد علمی نداشته و حتی منبع هم مشخص نیست. کسی که باید عذرخواهی کند، کلانتری رئیس سازمان محیط زیست است چون اطلاعات غلطی را ارائه داده است.

رئیس شورای شهر اهواز تصریح کرد: اگر در ذهن افراد نهادینه شود که خوزستان آب زیادی دارد، می گویند خب چه اشکالی دارد به جای ریختن به دریا به استان های نیازمند آب منتقل شود. در نامه رئیس سازمان محیط زیست اعلام شده که مدیریت آب در خوزستان صحیح نیست و در صورت اصلاح آن، ما برای تحقق اهداف کلان ملی دچار مشکل نمی شویم.

فلسفی افزود: بیان جملات نامناسب از سوی کلانتری و نوع رفتار وی باعث واکنش تندتر نمایندگان مجلس بود؛ قطعا تا هرجایی که لازم باشد پیگیری می کنیم چون این مسئله وابسته به حیات و زندگی مردم است.

وی با تأکید بر اینکه باید تکلیف اینگونه رفتارها مشخص شود، بیان کرد: آیا در نظام جمهوری اسلامی این افراد و رفتارها جایگاهی دارند؟ و اینکه رفتار برخی ها منشأ التهاب در جامعه می شوند اصلا قابل قبول نیست. تلاش و اتحادی که بین همه ارکان استان از جمله علما، نمایندگان مجلس، فعالان اجتماعی، اصحاب رسانه و اعضای شورای شهر وجود دارد، قابل تقدیر است و با این اتحاد قابلیت خنثی کردن چنین اقداماتی را داریم.


 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود