Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به تغییرات در هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گفت: این انتخابات با حضور ۶ نفر از هفت عضو خانه مطبوعات استان و در نهایت سلامت و قانونی و بر اساس اساسنامه خانه برگزار شد.

ماجد رموزی، کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج اظهار کرد: جلسه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات کردستان عصر شنبه (25 آذر) با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این جلسه به منظور حکمیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و در پی اختلافاتی که مابین هیئت مدیره خانه مطبوعات استان پیش آمد، تشکیل شد.

 

رموزی، اسرار و پافشاری تعدادی از اعضا برای ایجاد تغییرات در ترکیب خانه مطبوعات استان را دلیل برگزاری این جلسه دانست و عنوان کرد: بررسی مسائل و مشکلات پیش روی خانه از اهداف تشکیل این جلسه بود.

 

وی همچنین گفت: در ادامه با رای گیری دیگر اعضا، کاظم ایمان زاده به عنوان رئیس، فردین کمانگر به عنوان نایب رییس، فرشید اردلان به عنوان منشی و امید بهمنی به عنوان خزانه دار خانه مطبوعات کردستان انتخاب شدند.

 

کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآوری کرد: همچنین اعضای هیئت مدیر ه خانه مطبوعات کردستان سیدلطیف حسینی نسب از اعضای خانه مطبوعات استان را به سمت مدیر خانه مطبوعات استان انتخاب کردند.

 

رموزی در خصوص استعفای یک نفر از اعضا هیئت مدیره خانه مطبوعات استان در حین برگزاری انتخابات داخلی خانه ابراز داشت: این انتخابات با حضور ۶ نفر از هفت عضو خانه مطبوعات استان و در نهایت سلامت و قانونی وبراساس اساسنامه خانه مطبوعات برگزار شد.

 

ماجد رموزی خاطر نشان کرد: در خصوص استعفای دو نفر دیگر از اعضای و آقای خبات ساعدی بایستی به عرض برسانم براساس تبصره ماده۲۵اساسنامه خانه مطبوعات استان کردستان "استعفای هر یک از اعضای هیات مدیره تا جایگزین عضو جدید،رافع مسئولیت وی نسبت به وظایفش نخواهد بود، چرا که این دوستان پس از انجام انتخابات داخلی خانه مطبوعات استعفا کردند بنابراین استعفای این دوستان تا کنون پذیرفته نشده است.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: از امروز آغاز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را داریم و این نمایشگاه در ۱۵۰ هزار متر برگزار می‌شود و بیش از ۲۵ کشور حضور فعال دارند. ناشران اصلی در نمایشگاه حضور دارند. امکان تفرج فرهنگی برای خانواده‌ها را فراهم کرده ایم.

اسماعیلی اظهار کرد: هر فرد ایرانی می‌تواند با سامانه مربوطه، با تخفیف خرید کند و رایگان دریافت کند. نزدیک به دو میلیون نفر از این طریق تاکنون کتاب‌های خود را دریافت کرده اند که امسال هم این اتفاق خواهد افتاد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به موسم حج با بیان اینکه ۲۷ اعزام برای حج انجام می‌شود، گفت: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند و حجاج ما با همان رویکردی که رهبری فرمودند، در این مراسم شرکت خواهند کرد و حج را به صحنه برائت از طواغیت تبدیل می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب تجلی عمل صالح مبتنی بر سرمایه مردم است
  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد