Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@03:19:15 GMT

مسئولان پاسخگوی مردم باشند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۰۴۲۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز یک‌شنبه 26 آذرماه در آیین افتتاح ساختمان جدیدالحداث اداره‌کل بازرسی استان زنجان، اظهار کرد: در دین مبین اسلام خدمت به مردم جایگاه ویژه‌ای دارد.
 
وی افزود: اهمیت خدمت به مردم و برآوردن حاجات آنها از منظر ائمه معصوم نیز مغفول نمانده به طوری که امام حسین (ع) فرمودند: «اِعلَموا اَنَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتُحَوَّلَ اِلی غَیرِکُم»؛ «بدانید که نیازمندی‌های مردم به شما، از نعمت‌های الهی بر شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این نعمت‌ها خسته نشوید که هر آینه به سوی دیگران سوق یابد» و همین امر در بیان حضرت علی (ع) نیز بیان شده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: اگر عنصر مفیدی برای جامعه نباشیم و گرهی از کار مردم باز نکنیم عدم ما به مراتب بهتر از وجودمان خواهد بود و باید در روز قیامت پاسخگو باشیم.   استحقاق مردم به عنوان ارباب رجوع در ادارات برخورد مناسب توام با کرامت انسانی است
همچنین در این مراسم ناصر سراج، رئیس بازرسی کل کشور با بیان اینکه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد، این وظیفه ماست که با فساد مبارزه کنیم، تصریح کرد: کسی از مدیران نظام اسلامی انتظار فساد و حتی خلاف کوچک را ندارد و قطعا با متخلفان برخورد جدی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه باید واقعیت‌ها بیان شود، تاکید کرد: سیاه‌نمایی در رابطه با نظام پذیرفته نیست و مسئولان باید ایجابی و مثبت صحبت کنند و اگر مدیری خلاف مرتکب شد با جدیت برخورد می‌کنیم.
 
یادآور می‌شود ساختمان جدید اداره‌کل بازرسی استان در محل مجتمع ادارات استان در زمینی به مساحت 2900 متر مربع و با زیربنای 3100 متر بنا احداث و 4 میلیارد و 700 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: دستگاه قضایی با مقصران حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطیِ این منطقه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گیلان با ابراز تاسف از حریق شهرک امام زاده ابراهیم، از تلاش‌های هلال احمر ، اورژانس و همه نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان در این منطقه تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه در نخستین ساعات این حادثه ، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان هم ، با تشکیل جلسه ، برضرورت پیگیری ، شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اضافه کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده و اهمال آنان باعث گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم شده است برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • لبه تیغ
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود