Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - شهردار قره آغاج از آغازعملیات اجرایی ساخت اولین استخر سرپوشیده در این شهر خبر داد و گفت: هزینه ساخت این استخر ۲۴ میلیارد ریال بر آورد شده که 6 میلیارد و 300 میلیون ریال آن به صورت اسناد خزانه ای در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

علی لازمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح ورزشی که در زمینی به مساحت 2500 مترمربع ساخته می شود در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار بوده و شامل سونای خشک وبخار، جکوزی، باشگاه بدنسازی و استخر شنای سر پوشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امیدواریم در بودجه 97، برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ورزشی اعتبار مناسبی از سوی مدیریت برنامه ریزی استان اختصاص یابد.
لازمی با اشاره به عدم وجود استخر در این شهرستان اظهار کرد: جوانان و علاقه مندان شهرستان برای شنا کردن به شهرستان های دیگر مراجعه می کردند که این امر مشکلاتی در پی داشت که امیدواریم با بهره برداری از این طرح این مشکلات و نیاز علاقه مندان برطرف شود.
شهرستان چاراویماق با 35 هزار جمعیت در 180 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار: سجاد عبدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/9880

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد

نیکویی رییس اورژانس استان گفت: این طرح با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.   این پایگاه در زمینی به مساحت ۴۵۰ و زیر بنای ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.   همچنین عملیات اجرایی ساخت سه پایگاه امدادرسانی اورژانس جاده ای در شهرستان های بویراحمد و گچساران دیروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضور دکتر جعفر میعاد فر ،رییس اورژانس کشور آغاز شد.   سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پایگاه های اورژانس جاده ای در ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد (جاده کمربندی)، روستای کوشک یا آب سپید ( جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان) و منطقه لیشتر شهرستان گچساران کلنگ زنی شده است.   امین نیکویی نژاد افزود: پایگاه اورژانس جاده ای منطقه کوشک در زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع با ۲۵ میلیارد ریال،پایگاه اورژانس جاده ای ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع، با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و پایگاه اورژانس جاده ای منطقه لیشتر از توابع شهرستان گچساران هم در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کلنگ زنی شده است.   وی تاکید کرد: در مناطق کوشک و ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد پیش از این امدادگران در پایگاه های کانکسی و شرایط سختی مستقر بودند.
کلنگ زنی چند پایگاه اورژانس، بررسی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در بخش های مختلف و همچنین بازدیدهای میدانی از پایگاه های اورژانس از برنامه های سفر ۲ روزه رییس اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد است. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار