Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - شورای صدور پروانه نمایش خانگی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عرضه 11 عنوان فیلم در شبکه نمایش خانگی و هفت فیلم خارجی، چهارفیلم مراکز فرهنگی،کوتاه و جشنواره ها و پنج فیلم مستند و آموزشی نیز موافقت کرد.

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای پروانه نمایش خانگی در جلسات خود که با حضور اکثریت اعضا در آذرماه برگزار کرد، با عرضه فیلم های' قلب سفید قاصدکها ' به تهیه کنندگی علی روئین تن و کارگردانی افشین محمودی، 'دریاچه ماهی'به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی مریم دوستی ،' قهرمانان کوچک' به تهیه کنندگی بیتا منصوری و کارگردانی حسین قناعت،' اعتراف' به تهیه کنندگی سهیلا امینی و کارگردانی شهاب حسینی ،' نوجوانی' به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید نوری موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین این شورا با نمایش فیلم های ' زندگی بدون زندگی' به تهیه کنندگی جعفر محمدی و کارگردانی کاوه معین فر،'چهل و هفت' به تهیه کنندگی ناهید دل آگاه و کارگردانی مشترک احمد اطراقچی، علیرضا عطاالله تبریزی، ' کوپال' به تهیه کنندگی و کارگردانی کاظم مولایی، 'هورام'به تهیه کنندگی نشوان عطاپور و کارگردانی حسین گنج خانی ،' بدلکار' به تهیه کنندگی علی مردمی و کارگردانی کیومرث صمدی طاری و' عینک' به تهیه کنندگی عبدالله باکیده و کارگردانی رضا آقائی نیز موافقت کرد.

** موافقت با عرضه 16اثر نمایشی داخلی و خارجی

همچنین در ادامه اعضای شورای صدور پروانه نمایش خانگی، با عرضه هفت عنوان فیلم خارجی، چهار عنوان فیلم مراکز فرهنگی ،کوتاه و جشنواره ها و پنج عنوان فیلم مستند و آموزشی نیز موافقت کرد.

** موافقت با ساخت هشت فیلم در شبکه نمایش خانگی

شورای پروانه نمایش خانگی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین؛ با ساخت فیلمنامه های ' درخت شیطان' به تهیه کنندگی سید محمد صادق سجادیان و کارگردانی پوریا اشتهاردی،'یک' به تهیه کنندگی حسن ظاهری عبده وند و کارگردانی علیرضا بدخشان مهر ،' خلسه' به تهیه کنندگی مهدی ایل بیگی و کارگردانی آرش رحمانی،' قفس' به تهیه کنندگی و کارگردانی عابدین مهدوی ، ' نگهبان تاریکی' به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی علمی نیا،' خاطره' به تهیه کنندگی و کارگردانی حسن احمدی ،' دزد و طلبه' به تهیه کنندگی رحمان رضایی و کارگردانی علی بنکدار جهرمی و ' ماده 22- بدون تبصره' به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مهدویان موافقت کرد.
فراهنگ ** 1355 ** 1823 تنظیم: علی اکبر قزوینیان ** انتشار: طاهره نبی اللهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود

‏⁧ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد و این شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرار است فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد از دوم خرداد روی پرده سینماها اکران شود.

طبق اعلام شورا، پخش این فیلم بر عهده تهیه‌کننده فیلم است.

همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» روی پرده می‌رود.

فیلم «عطرآلود» دو سال قبل در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین،کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی در آن بازی کرده‌اند.

هادی مقدم‌دوست سال ۱۴۰۱ پس از هفت سال، سومین فیلم سینمایی خود را با نام «عطرآلود» و به قلم حسین حسنی ساخت که یک ملودرام عاشقانه با ترکیبی از رنج، ترس و وجدان است و در ادامه سینمای مقدم‌دوست، چالش‌های یک زوج خوشبخت را در مسیر استحکام زندگی‌شان تصویر می‌کند.

در فیلم کمدی «تگزاس ۳» پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران فیلم جدید اطیابی معرفی شده‌اند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903310

دیگر خبرها

  • احتمال عرضه داروی ایرانی SMA در خرداد
  • «کاغذ شطرنجی» بهروز افخمی پروانه ساخت گرفت
  • «خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت
  • «اخت الرضا» راهی شبکه نمایش خانگی شد
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد