Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به رویکردهای اخیر رئیس جمهوری فرانسه گفت: فرانسه باید مستقل عمل کند و نوچه آمریکا در اروپا نباشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر علی‌اکبر ولایتی در حاشیه گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در گردهمایی امروز مسائل مهم پژوهشی مورد بحث قرار گرفته است و اینکه دانشگاه آزاد چه نقشی می‌تواند در پژوهش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: هم پژوهش و هم آموزش مهم است و هیچ کدام نباید فدای دیگری شوند، اساتید آنچه را که در پژوهش به دست می‌آورند تدریس کنند، نباید فقط به یافته‌های پژوهشگران غیر ایرانی اکتفا شود.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پژوهش باید طیف وسیعی داشته باشد و فقط نباید در حوزه‌های تکنولوژی و صنعت صورت گیرد بلکه پژوهش در کشاورزی و علوم انسانی باید مورد توجه باشد، علوم انسانی نباید از پژوهش محروم بماند و باید متناسب با شرایط جامعه خودمان پژوهش در این حوزه صورت گیرد در حوزه کشاورزی نیز باید این گونه عمل شود.

ولایتی افزود: مصرف بهینه آب و تولید مواد غذایی باید مد نظر باشد پژوهشگران دانشگاه آزاد دستگاه‌هایی که مصرف آب را بهینه می‌کنند به کشاورزان معرفی کنند.

وی به میزان بارندگی در کشور اشاره کرد و گفت:‌ با استفاده از آبیاری قطره‌ای و بارانی می‌توان نیازمندی‌های آبی را برطرف کرد.

ولایتی گفت: باید از پژوهش‌های تکراری خودداری شود و معاونان پژوهشی بر عناوین آنها نظارت کنند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل درباره اظهارات نیکی هیلی و اتهاماتش نسبت به ایران در رابطه با حوادث یمن تاکید کرد: نماینده ایالات متحده آمریکا مشخص نیست که متخصص حقوق بین‌الملل است یا متخصص امور موشکی، چیزهایی که این خانم مطرح می‌کند ادعاهای آمریکا است و اطلاعات حداقلی از مسائل بین‌المللی ندارد و مانند رئیسش رفتار می‌کند و ادعاهای بی‌پایه او را عنوان می‌کند، در صحنه بین‌الملل اظهارات این خانم را با پوزخند نگاه می‌کنند.

ولایتی همچنین درباره تجمع منافقان در فرانسه گفت: فرانسه متاسفانه از ابتدای انقلاب تا کنون کمتر صداقت نشان داده است، استفاده از عده‌ای مزدور که به کشور خود خیانت کرده‌اند برای فشار آوردن به کشور مستقلی چون ایران،‌ راهی کهنه و بی‌کاربرد است، اگر فرانسه دنبال حیثیت بین‌المللی است نباید تابع محض آمریکا باشد و هر چه را که ترامپ می‌گوید او تکرار کند. باید یاد بگیرد که مستقل عمل کند و نوچه ترامپ در اروپا نباشد.

وی همچنین درباره تهدیدات عربستان و رژیم صهیونیستی نسبت به ایران گفت: نه عربستان و نه رژیم صهیونیستی عددی نیستند. اینها از مدت‌ها پیش با یکدیگر ارتباط داشتند ولی این ارتباطات‌شان پشت صحنه بود اکنون نمایان شده است، اگر عده‌ای فکر می‌کنند که با کمک رژیم صهیونیستی می‌توانند مشکلات‌شان را حل کنند سخت در اشتباه هستند، اگر رژیم صهیونیستی قدرتمند بود آن طور دیوارکشی نمی‌کرد.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی همچنین درباره نامه 20 تشکل دانشجویی به رئیس جمهوری در تقسیم قدس شرقی و قدس غربی گفت:‌ رئیس جمهوری سخنرانی روشنی در این زمینه داشتند و در مذکرات مختلف در این باره واضح سخن گفتند بدون تردید کل قدس پایتخت فلسطینی‌ها است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان در غرب کذب محض است

محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز بندرعباس، در ارتباط با خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اینگونه اظهار داشت: بعضی از افراد ادعا می‌کنند که در آمریکا و اروپا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که این کذب محض است، و در عمل اینطور نیست. به این علت که رفتار پلیس آمریکا را با اساتیدی که برای آنها هیچ گونه خطری نداشته‌اند دیده‌ایم، مانند استاد فلسفه و اقتصاد دانشگاه آمریکا به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین با آنها برخورد نامناسب و دور از شان استادی صورت گرفت.

رنجبر افزود: پلیس همچنین با دانشجویان در محیط دانشگاه آمریکا و اروپا نیز رفتار بسیار خشن و دور از انسانیت را نشان داد. در همان کشورهایی که هنگام ناآرامی در کشورمان، علیه ایران این مسائل را بیان می‌کردند در حالی که، واقعیت در دانشگاه‌های ما چنین اتفاق هایی رخ نداده است.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228926 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟