Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبعات عکس سلفی ملکه زیبایی عراق با رقیب اسرائیلی خود که پیش از این خشم کاربران عرب شبکه های اجتماعی را برانگیخته بود دامن خانواده وی را نیز گرفت.

به گزارش یورونیوز ساره عیدان، ملکه زیبایی عراق که انتشار عکس سلفی او به همراه آدار گاندلزمن، ملکه زیبایی اسرائیل در ماه نوامبر به خبر اول بسیاری از روزنامه ها و رسانه های جهان تبدیل شد پس از مواجه شدن با موارد متعدد تهدید به مرگ مجبور شد خانواده اش را از عراق خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرکت و نوع ارتباط شرکت کنندگان در مسابقه ملکه زیبایی جهان در سال ۲۰۱۷ با انتقاد های تند از سوی جریان های افراطگرای اسلامی آغاز و سرانجام به حملات تند و نیز تهدیدهای مرگ منتهی شد.

به نوشته ژروزالم پست، نماینده اسرائیل در مسابقه ملکه زیبایی جهان به تازگی در گفتگو با روزنامه «هاداشوت» اعلام کرده که خانواده دوست عراقی اش به دلیل مسائل امنیتی مجبور به فرار از کشورشان شده اند.

آدار گاندلزمن همچنین علت حضور در عکس سلفی با ملکه زیبایی عراق را اینگونه توضیح داده است: «او این عکس را گرفت تا مردم بفهمند که می توان (به دور از اختلاف ها) در کنار یکدیگر زندگی کرد. ما هر دو انسان هستیم و باید دیگران متوجه شوند که حق ارتباط با یکدیگر را داریم.»

 روزنامه هاداشوت گفتگو با ملکه زیبایی اسرائیل را اینگونه به پایان برده است: «سارا آیدن پس از ترک کشور به همراه خانواده اینک در آمریکا ساکن شده است. او پس از انتشار عکس سلفی جنجالی خود بر روی اینستاگرام در روز سیزدهم نوامبر بارها سعی کرد با طرح خواسته و آروزیش مبنی بر برقراری صلح میان دو کشور از شدت خشم برانگیخته شده بکاهد اما تلاش او بی نتیجه بود.»

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه رسم زیبایی داشتند بازاری‌های قدیمی! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • چه رسم زیبایی داشتند بازاری‌های قدیمی! (فیلم)
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!