Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشرویه- فرماندار شهرستان بشرویه گفت: کشاورزان شهرستان به سمت کشاورزی نوین و استفاده از روش های بهینه مصرف آب در این بخش تشویق شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زمان زاده فرماندار شهرستان بشرویه عصر یکشنبه در جلسه هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی استان که  در بشرویه برگزار شده بود بیان کرد: شهرستان بشرویه از لحاظ کشاورزی در سطح استان حرف اول را می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گرچه خشکسالی ها و کمی بارندگی را در سالهای اخیر در بشرویه داشته ایم اما همچنان درآمد اصلی مردم این منطقه از بخش کشاورزی و دامداری است.

زمان زاده اظهار داشت: باتوجه به اینکه فلسفه وجودی نظام های صنفی کشاورزی و منابع طبیعی بر این بوده تا امور مربوط به کشاورزان و دامداران را تسهیل نماید لذا انتظار است تا اکثر وظایف را از نظام اداری جدا کرده و در اختیار امور صنفی قرار دهیم.

فرماندار شهرستان بشرویه بیان کرد: متاسفانه امروز یکی از دغدغه های کشاورزان پیچیدگی مباحث اداری ست که می طلبد نظام صنفی این امر را برای آنان تسهیل کند.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه بحث اشتغال یکی از امور مهم در جامعه کنونی می باشد بایستی با تسهیل روند کار فعالان در حوزه های مختلف کشاورزی، دامداری و... آنان را دلگرم داشته و حتی افراد را مشتاق به سرمایه گذاری در این بخش کنیم.

زمان زاده همچنین خواستار رفع مشکلات بیمه ای کارفرمایان بخش کشاورزی شد.

فرماندار شهرستان بشرویه گفت: باوجود خشکسالی ها باید به سمت کشاورزی نوین و شیوه های آبیاری جدید پیش رویم تا علی رغم مدیریت مصرف آب، شاهداز بین رفتن کشاورزی در این منطقه نیز نباشیم.

وی افزود: نظام صنفی می تواند گام موثری در راستای کمک به کشاورزان به منظور پیش روی در جهت کشاورزی نوین و شیوه های آبیاری جدید بردارد.

زمان زاده همچنین بیان کرد: در صورت امکان و موافقت استان برای احداث ساختمان جدید نظام صنفی در این شهرستان همکاری خواهیم کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرماندار  بشرویه در جلسه برنامه ریزی تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی گفت: مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر شهید محمد مهدی فانی،شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس ساعت ۹ صبح روز شنبه، در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از  میدان امام خمینی (ره) به سمت حسینیه گلزار شهدا برگزار می شود. 

علیزاده افزود: پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA  شناسایی شد .

شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در  فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • برخی از شالیکاران محمودآبادی در انتظار دریافت سهمیه کود
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی