Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمداکبر چاکرزهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با تجربه بالا و بهره گرفتن از نیروهای پرتوان و دلسوز توانسته اهداف نظام اسلامی را پیگیری و محقق کند و قطعا در عرصه های مختلف ایران و جهان تاثیرگذاری خود را نشان داده است.
وی با اشاره به اینکه در ساعت های مختلف شبانه روز اخبار تولیدی در سایت و کانال تلگرامی خبرگزاری ایرنا را می بینم افزود: صداقت و کیفیت در تولیدات ایرنا سبب مخاطب پسندی اخبار و گزارش های آن شده و همواره شاهد موفقیت های ارزشمند خبرگزاری رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان و شهرستان خاش سرشار از جذابیت و ظرفیت است و باید در نگاه رسانه ای بیشتر مورد توجه باشد.
فرماندار خاش گفت: متاسفانه عملکرد برخی رسانه ها که در منطقه فعالیت دارند برخلاف اصول اسلامی و اخلاق بوده و از طریق عملکرد بسیار بد و تخریبی شان آسیب های زیادی متوجه مردم و نظام اسلامی شده، زیرا با نشر و بزرگ نمایی برخی اخبار تنها اهداف دشمنان تامین می شود.
چاکرزهی با بیان اینکه ظرفیت ها و پتانسیل‌های ارزشمند خاش در ابعاد مختلف باید توسط رسانه ها به دنیا معرفی شود اظهار داشت: این شهرستان در حوزه های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، کشاورزی، صنایع و معادن، نیروی انسانی توانمند، مرز و مزیت های تجاری و اقتصادی و اجتماعی دارای توانمندی های برجسته ای است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان کرد: رسانه ها باید منشاء خیر و امید در جامعه باشند و ظرفیت های آنان در راستای منفعت رسانی و خیرخواهی باشد.
وی افزود: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرائی با بیان اقدامات دولت و معرفی توانمندی ها در عرصه های زیست محیطی، منابع طبیعی، کشاورزی، صنعتی، گردشگری، صنایع دستی و غیره به معرفی برجستگی ها و شاخص های کار بپردازند.
فرماندار خاش گفت: ظرفیت های قله 4050 متری و آتشفشانی تفتان 'بام شرق ایران'، گل فشان طبیعی پیرگل، ارتفاعات بیرک، پنج انگشت، مورپیش، رودخانه های کارواندر و ایرندگان و کاواری، آثار پر شمار تاریخی و غیره باید بیش از پیش در نگاه تیزبین رسانه ها شکار و به مردم دنیا معرفی شوند.
چاکرزهی بر ضرورت ایجاد دهکده های گردشگری، اقامتگاه های بوم گردی و رونق دادن به صنعت گردشگری در منطقه تاکید کرد و افزود: در شهر خاش و نقاط روستایی این شهرستان ظرفیت های زیادی برای جذب گردشگر وجود دارد.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310** 3213 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان