Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@22:58:12 GMT

چه ایرادی دارد برانکو برادرش را بیاورد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۵۷۷۹

چه ایرادی دارد برانکو برادرش را بیاورد؟

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیم برانکو در مورد استفاده از برادرش در کادر فنی یک تصمیم فنی است و نمی‌توان به آن ایراد گرفت.

به گزارش مشرق، رضا شاهرودی در خصوص تصمیم برانکو ایوانکوویچ برای استفاده از برادرش در کادر فنی پرسپولیس اظهار داشت: همیشه سرمربی در مورد مسائل فنی از جمله انتخاب بازیکن یا انتخاب دستیاران، حرف اول و آخر را می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو هم چنین تصمیمی را گرفته است و باید به تصمیم او احترام بگذاریم.

وی در واکنش به اینکه برخی از کارنامه ضعیف برادر ایوانکوویچ انتقاد کرده‌اند، تأکید کرد: برانکو حتماً یک چیزهایی را دیده که برادرش را می‌خواهد به کادر فنی بیاورد. اصلاً چه ایرادی دارد که او این کار را انجام دهد؟ من فکر می‌کنم بعضی‌ها می‌خواهد پرسپولیس را وارد حاشیه کنند و برخی مسائل را عنوان می‌کنند که درست نیست.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه خاطرنشان کرد: شما دیدید که کارلوس کی‌روش تمامی دستیاران ایرانی خودش را کنار گذاشت و ترجیح داد از نفراتی که خودش صلاح می‌داند، استفاده کند. ما نباید روی این مسائل حساس باشیم.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!