Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: آب برخی از مناطق شهر کرمانشاه فردا (سه شنبه 28آذر) با قطعی یا افت فشار مواجه می شود.

علی حسین مرادی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا دلیل قطعی و یا افت فشار آب را اتصال شبکه توزیع آب شهرک اتوبوسرانی کوی غدیر در روز سه شنبه 28آذر از سوی واحد امور اجرایی طرح های آب و فاضلاب شهر کرمانشاه ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار کرد: به این دلیل شهروندان ساکن در ضلع غربی بلوار شاهد حدفاصل میدان شاهد تا میدان رسالت و کوچه های جانبی آن از ساعت 11صبح الی 19 با قطع آب و یا افت فشار مواجه خواهند بود.
از جمعیت 2 میلیون نفری استان حدود 900 هزار نفر در شهر کرمانشاه ساکن هستند.
استان کرمانشاه 369 هزار مشترک آب دارد که از این تعداد 220 هزار مشترک مربوط به شهر کرمانشاه است.
3033خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند

یک دانشگاه انگلیسی طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که به دلیل مشکلات مادی مجبور به حذف رشته‌ها و اخراج کارکنان خود است.

به گزارش ایسنا به نقل از بی‌بی‌سی، دانشگاه هادرزفیلد که قدمتی نزدیک به ۴۰ سال دارد در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل قرار گرفتن در بحران مالی، نزدیک به ۲۰۰ شغل در دانشگاه کاهش می‌یابد و تعدادی از رشته‌ها حذف می‌شوند.

این دانشگاه در بیانیه خود آورده است: این اقدام "تلاشی پیشگیرانه برای تضمین آینده‌ای پویا و پایدار برای دانشگاه ما" است.

گری آلن، از اتحادیه دانشگاه‌ها و کالج‌ها (UCU) انگلیس گفت که این تعدیل نیرو منجر به از دست دادن یک نفر از هر ۱۰ کارمند می‌شود و هشدار داد که این کاهش‌ها "تأثیر ویرانگری" خواهد داشت.

انتظار می‌رود حداقل ۱۲ دوره شامل جغرافیا، جامعه شناسی، ریاضیات و بهداشت و مراقبت‌های اجتماعی قطع شود.

این دانشگاه گفت که در سال‌ تحصیلی ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با کسری بودجه مواجه است که با کاهش تعداد دانشجویان بین‌المللی "بیش از قبل تشدید" شده است. چیزی که دانشگاه آن را تغییر در سیاست‌های دولت می‌داند.

آلن همچنین گفت: از سال ۲۰۱۲ میلادی، هزینه‌های تحصیل در مقطع کارشناسی در انگلیس تنها ۲.۸ درصد افزایش یافته است و از ۹ هزار پوند به ۹.۲۵ هزار پوند است. علیرغم افزایش بیش از ۵۰ درصدی تورم.

در بیانیه دانشگاه همچنین آمده است: این عدم تناسب یک بحران مالی در بخش دانشگاه ایجاد کرده است که بر بسیاری از مؤسسات آموزش عالی از جمله مؤسسه ما تأثیر گذاشته است.

 آلن در پاسخ به تایید از دست دادن شغل، گفت: "کاهش در این مقیاس تاثیر مخربی بر کارکنان، دانشجویان و جامعه محلی خواهد داشت."

او همچنین دانشگاه را متهم کرد که «ده‌ها میلیون پوند» برای دو ساختمان جدید هزینه کرده است.

وی گفت: در حالی که فشارهای مالی در سراسر بخش وجود دارد، دانشگاه پول در بانک دارد و نیازی به این کاهش وحشیانه ندارد.

استیو هاو، دبیر شعبه دانشگاه هادرزفیلد گفت: هم اکنون برهه فوق‌العاده ناراحت‌کننده‌ای برای کارکنان است و عواقبی برای دانشجویان دانشگاه نیز خواهد داشت. دانشگاه باید گزینه های دیگری را برای مقابله با فشارهایی که با آن مواجه است بدون توسل به این اقدامات شدید در نظر بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود