Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا اشاد اسکندروف رئیس مجمع جوانان سازمان کنفرانس اسلامی در مراسم اختتامیه پایتختی شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام گفت: پایتختی جوانان جهان اسلام برنامه‌ای جوان است و کودکی دو ساله است وقتی دو سال پیش این برنامه رو اغاز کردیم پرسش‌های بسیاری در ذهنمان بود ما همیشه به اصول توجه می‌کردیم می‌خواستیم به جهان اسلام و همه جهانیان قدرت و اقتدار جوانان جهان اسلام و خلاقیت‌های آن‌ها را نشان دهیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ی او  می‌خواستیم تبلیغات منفی و اسلام هراسی‌های که به واسطه بنگاه‌های خبرپراکنی در جهان اعلامی‌می‌شد را از بین ببریم و اتحاد حوانان جهان اسلام را تقویت کنیم این اتحادی که ماروای رنگ نژاد مذهب و جنس انسان‌هاست آن اتحادی سه روز پیش در استانبول بین مقامات رسمی جهان اسلام ببینیم زمانی که جهان اسلام به دعوت اردوغان پاسخ مثبت دادند و پیام قاطع خود را در حمایت از اسلام و قدس شریف به همه جهان ثابت کردند اولین قدم در این سفر در استانبول به عنوان اولین پایتخت جوانان جهان اسلام برداشته شد.

او افزود: ما برنامه اتحاد را به شهرهایی جون شیراز بردیم جوانان جهان اسلم اراده خود را در راستای گام برداشتن در راستای اندیشه در سمینار در پرتو ملاصدرا اعلام کردند خلاقیت جوانان وکار آفرینان ما در همایش پوتراجایا به جخ جهانیان کشیده شد در همایشی که در فس با عنوان افراطی‌گری و خشنونت دشاتیم نشان دادیم جوانان مسلمان در مقابل این پدیده هشیار هستند.

 

او ادامه داد: در طی سال های گذشته  شیراز خانه جوانان چهارگوشه جوانان جهان اسلام بود هر چیزی از سازماندهی و میمهان‌نوازی به شیوه‌ای مناسب برگزار شد شیراز پایتخت نمونه جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ بود

رئیس مجمع جوانان سازمان کنفرانس اسلامی گفت: اتفاقات امسال سفر ما را به نقطه خاصی از تاریخ اسلام رهنمون کرد در جولای امسال برای پاسخ دندان شکن به تصمیم طالمانه برخی قدرت‌های در جهان برای مردم فلسطین شهر قدس را به‌عن

 

او اظهار کرد: مجمود عباس دور وز پیش گفت انتخاب قدس به پایتختی یکی از اقداماتی است که نشان دهنده اتحاد مردم اسلام خواهد بود ده روز پیش در فلطسنیم دیدیم جوانان فلسطینی با آغوشی یاز منتظر جوانان جهان اسلام هستند تا نماد وحدت را به جهان نشان دهند.

او در پایان گفت: همچنین پیگیر برنامه بزرگی هستیم که نشست وزرای ورزش و حوانان کشور‌های اسلامی در سال اینده است. معتقدم وزاری کنفرانس آینده این فرصت ویژه را برای حوانان ایجاد می‌کنند تا‌آن ها به کشور‌های مسلمان دیگر سفر کنند تا به تبادل نظر بپردازند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیاتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی “ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار” برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین المللی تبیین خواهد کرد. همچنین وی در حاشیه این اجلاس با مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو می‌کند.

کد خبر 6095667

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • چرا کشوری مثل مصر سریال «حشاشین» را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است