Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار همدان با اذعان به اینکه عجله ای در تغییرات سازمان ندارم، افزود: با تصمیمات عجولانه مخالفم و باید اضافه کنم در زمان مناسب شاهد تغییرات مناسب در ماههای آینده خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ عباس صوفی عصر روز گذشته در نشست خبری مشترک شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان بیان کرد: ارتباط با رسانه ها در تقویت مدیریت شهر بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید براینکه با اقداماتی خاص مردم از عملکرد مدیریت شهری امیدواریم راضی باشند.

 

شهردار همدان با تاکید بر اینکه از رسانه ها حمایت می کنیم ،افزود: تغییرات جز لاینفک مدیریت است چرا که پویایی سازمان را به همراه دارد

 

*عجله ای در تغییرات سازمان ندارم

صوفی با اذعان به اینکه عجله ای در تغییرات سازمان ندارم، افزود:   با تصمیمات عجولانه مخالفم و باید اضافه کنم در زمان مناسب شاهد تغییرات مناسب در ماههای آینده خواهیم بود .

 

وی افزود: توان بکارگیری نیروی جدید در شهرداری را نداریم .

 

شهردار همدان خاطر نشان کرد : هر موضوع رفاهی که برای کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده برای افرادیکه  وظیفه نظافت شهر را به عهده دارند نیز در  نظر یگیرد.

 

*سرانه بودجه سال 95 برای هر شهروند  بین 400 تا 450 هزار

صوفی با اظهار اینکه سرانه بودجه سال 95 برای هرشهروند بین 400 تا 450 هزار تومان است، افزود: این سرانه برای احداث  پل های پیاده راه ،نظافت شهر و...هزینه شده است .

 

*باید به دنبال منابع درآمدی جدید باشیم

صوفی افزود : برای رشد همدان باید به دنبال منابع درآمد جدید باشیم و در کارهای عمرانی وتوسعه شهر بیشتر کارشود .

 

صوفی با بیان اینکه از منابع ملی به دنبال جذب سرمایه هستیم ،افزود :در حوزه توسعه گردشگری به دلیل وجود آثار تاریخی و گردشگری زیاد در همدان  رونق در حوزه گردشگری از اهداف خواهد بود .

 

*ورودی شهر ساماندهی میشود

صوفی در ادامه افزود : برای ورودی شهر برنامه در نظر گرفته شده و ساماندهی می شود.

 

*عملکرد ما در شورای شهر و شهرداری باید مورد ارزیابی قرار گیرد

 

ابراهیم مولوی با بیان اینکه اجازه کنکاش در زندگی خصوصی را نمی دهیم ، افزود : عملکرد ما در شورا وشهرداری باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

رئیس شورای شهر همدان  با اظهار اینکه نقدسازنده و منصفانه مورد تاکید ما است ، تاکید کرد: نقدبه جا ما را در رسیدن به اهداف  یاری میدهد.

 

*نامگذاری بلوار شهید همدانی به نام بزرگ امام رضا «ع»

مولوی ادامه داد :بلوار فاصل میدان عاشورا تا میدان کربلا به نام امام رضا«ع» نام گذاری می شود .

 

مولوی تاکید کرد: بحث حذف نام شهید همدانی مد نظر نیست چرا که  نام امام رضا «ع» و سردار شهیدهمدانی در بلوار مورد  تاکید است .

 

*حمل و نقل پاک مورد تاکید قرار می گیرد

سخنگوی شورای اسلامی  اظهار کرد: انتخاب آقای صوفی گزینه بسیار مناسب بود.

 

گردان افزود : گسترش معابر نداریم و از اهداف ما انسان محوری است.

 

وی ادامه داد: کاهش زمان سفر با وارد کردن اتوبوس ناوگان حمل و نقل میسر می شود .

 

گردان افزود: حمل و نقل پاک که اسنفاده از دوچرخه و ...را مورد تاکید قرار میدهد از اهداف به شمار می آید.

 

وی در پایان با اشاره به ضرب و شتمی که چندو قت اخیر نسبت به خبرنگاران اتفاق افتاده بود گفت: درصحن شورا از خبرنگارانی که در قضیه میدان امام خمینی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند تجلیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ عباس صوفی، نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در نشست با اعضای شورای روستاها، معتمدین و اعضا شورای بخش سنگستان اظهار کرد:‌ در چهار سال آینده به‌هیچ‌عنوان از مشکلات غافل نخواهیم بود؛ اما از سیاه‌نمایی‌ها نیز باید جلوگیری کرد. هر روستایی مشکل ویژه خود را دارد و با برنامه راهبردی باید در حد امکان به این معضلات رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه دهستان سنگستان به لحاظ نزدیکی به شهر مزایا و معایب مختلفی دارد، عنوان کرد: اعتقاد دارم با هم‌افزایی و هم‌فکری با دهیاران و شورای روستا که در حقیقت نمایندگان مردم هستند، باید به مشکلات غلبه کنیم. در چهار سال پیش‌رو اختلافی بین نمایندگان وجود نخواهد داشت و با کنار گذاشتن منیت‌ها، ضمن تعامل با دکتر حاجی‌بابایی تنها به فکر مردم خواهیم بود.

نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس ادامه داد: معیشت مردم، مشکلات اقتصادی و موضوعات زیرساختی مانند فاضلاب و راه در اولویت کاری روستا‌ها قرار دارد و مهم این است که بعد از چهار سال مردم به این باور برسند که نمایندگان از هیچ تلاشی برای حل مشکلات دریغ نکردند.

صوفی مطرح کرد: برنامه ما ارتباط تنگاتنگ با دهیاران و شورای روستاهاست تا مشکلات را ریزبینانه بررسی کنیم. قرار است برای بررسی مشکلات روستاها، تیمی متخصص و باتجربه را در نظر بگیریم تا با ایجاد سند اختصاصی برای هر روستا، مشکلات را حل کنند. وظیفه داریم در تک‌تک روستا‌ها با معتمدین جلسه برگزار کنیم که این موضوع قطع به یقین انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان