Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم رستمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این دانش آموزدر نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی کشور ‌‌در سال تحصیلی گذشته مقام دوم را کسب کرد، افزود: در البرز تنها این دانش آموز دربین پژوهش سراها و مدارس متوسطه دوم به برتری رسید.
وی اظهار کرد: این دانش آموز توانمند در کارنامه علمی و آموزشی اش شرکت در مسابقات نوجوان سالم، یونیسکو، امام رضا (ع )، خوارزمی ، پاس کردن سال سوم ابتدایی به صورت جهشی ، فعالیت در کارگاه های آموزشی توانجو ، تالیف داستان های کوتاه، آموزش و اجرای تئاتر، تصویر سازی چند کتاب داستان از جمله با عناوین هتل ترانسیلوانیا، تنها در جنگل، جغد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را به ثبت رسانده است.
وی طراحی یک آزمون برای سنجش توانایی ترسیمی و رنگ شناسی کودکان مبتلا به اوتیسم، تالیف سه کتابچه با عناوین راهنمای شناسایی اختلال طیف اوتیسم، روش تعیین سطح به کمک آزمون رها، مراحل آموزش نقاشی به کمک بسته ی کمک آموزشی رها، ساخت یک سری ابزار برای سهولت نقاشی کودکان اوتیسم تحت عنوان بسته ی کمک آموزشی نقاشی رها برگرفته از اختصار نام راهنمای هنری اوتیسم را از دیگر اقدامات خلاقانه و توانمندی ها ی این دانش آموز البرزی برشمرد.
رستمی در ادامه به پروژه و ایده های قابل اجرا این دانش آموز پرداخت و تصریح کرد: چاپ مجموعه داستان ' حال که بال داریم، چرا پرواز نه؟' ، ساخت یک ساز لمسی و طراحی مسیر آموزشی برای موسیقی درمانی کودکان اوتیسم، معرفی 10 اختلال شایع ایران در قالب پوستر، معرفی مشکلات مادران کودکان معلول در قالب کمیک استیری با عنوان 'من مادر یک کودک معلول هستم'، 'من نیاز به درک شما دارم 'را از دیگر آثار ارزشمند این دانش آموز البرزی عنوان کرد.
استان البرز بیش از 455 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاح این مجموعه آموزشی در خدمت‌رسانی به شهر جدید سهند، شهرستان اسکو، آذرشهر و سایر شهرهای اطراف مؤثر خواهد بود.

این مدرسه هوشمند با مساحت بیش از یکهزار و ۸۰۰ متر مربع و محوطه یکهزار و ۱۰۰ متر مربع، دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکانات ویژه‌ای چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، چهار کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی و سالن ورزشی داراست که با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و هوشمندسازی شده است.

با افتتاح و بهره‌برداری از این مدرسه سرانه آموزشی کودکان استثنایی در سطح شهرستان افزایش بیش از ۲ برابری خواهد یافت.

کنترل هوشمند سیستم سرمایشی و گرمایشی تمامی فضاها با قابلیت تعریف زمان بندی در راستای مدیریت مصرف انرژی، کنترل و مونیتورینگ از راه دور و اجرای سناریوهای متفاوت برای فصل مختلف سال از ویژگی‌های این مدرسه هوشمند است.

امروز همچنین با حضور مهرداد بذرپاش عملیات ساخت چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع و براورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند آغاز شد.

امروز با حضور وزیر ره و شهرسازی ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند به عنوان اولین واحدهای نهضت ملی مسکن در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی ۵ پنج هزار و ۱۴۷ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با برآورد اعتبار اولیه ۵۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

کد خبر 6089308

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم