Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش پاکستان اعلام کرد که اگر دولت اسلام آباد اجازه دهد همه جنگنده های آمریکایی را سرنگون خواهیم کرد.

به گزارش قدس آنلاین، ژنرال «قمر جاوید باجوه» فرمانده کل نیروهای زمینی ارتش پاکستان روز گذشته برای اولین بار در طول تاریخ این کشور به اعضای سنا گزارش داد و خواهان جلب اعتماد آنها شد.

وی طی اظهاراتی اعلام کرد که علیرغم آنکه حملات هوایی جنگنده های آمریکایی کاهش یافته است اما اگر دولت اسلام آباد به ارتش اجازه دهد تمام جنگنده های آمریکایی را ساقط خواهیم کرد؛ ما توانایی انجام این کار را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باجوه در ادامه گفت که آمریکا شکست در جنگ افغانستان را به گردن اسلام آباد می اندازد؛ ما هرگز در جنگ آمریکا در افغانستان شریک نخواهیم شد.

فرمانده ارتش پاکستان در ادامه گفت که سازمان اطلاعات هند (را) میلیون ها روپیه به تجزیه طلبان بلوچ پاکستان کمک کرده است؛ تجزیه طلبانی که دست به افراطی گری زده و اسلام آباد را متحمل خسارات فروانی کرده اند.

لازم به ذکر است که پیش از نیز «سهیل امان» فرمانده نیروی هوایی پاکستان طی اظهاراتی اعلام کرد: ما برای دفاع از خاک خود آماده هستیم و در صورتی که جنگنده‌های آمریکایی حریم هوایی پاکستان را نقض کنند بلافاصله و بدون هیچ ملاحظه‌ای سرنگون خواهند شد.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که «دونالدترامپ» رئیس جمهوری آمریکا هنگام اعلام استراتژی خود برای افغانستان و جنوب آسیا با متهم کردن پاکستان به حمایت از تروریسم از این کشور خواست تا هرچه سریع تر پایگاه های امن تروریست ها به ویژه طالبان و «شبکه حقانی» در خاک خود را نابود کند.

اخیرا فشار های واشنگتن بر اسلام آباد شدت گرفته و این موضوع سبب واکنش شدید سران دولتی و نظامی پاکستان شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم

رهبر حزب «جمعیت علمای اسلام» در پاکستان مدعی شد: برای این که جهت بهبود روابط پاکستان و حکومت طالبان تلاش کرده‌ام اکنون توسط دولت مجازات می‌شوم. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «مولانا فضل‌الرحمان» رهبر حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان گفت پیش از این برای بهبود روابط افغانستان و پاکستان تلاش کردم به همین دلیل دولت اسلام‌آباد به دنبال مجازات من است.

وی در یک گردهمایی در شهر «کراچی» اظهار داشت «ما به دلیل تلاش برای بهبود روابط میان پاکستان و افغانستان مجازات می‌شویم».

این اظهارات در حالی است که حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان در انتخابات 8 فوریه 2024 میلادی در این کشور نتوانست رأی قابل توجهی به دست آورد.

فضل الرحمان این انتخابات را پر تقلب خواند و خواستار برگزاری مجدد آن شده است.

روزنامه پاکستانی: فضل الرحمان در افغانستان با سران گروه‌های مخالف دولت اسلام‌آباد دیدار کرده است«فضل الرحمان»: پاکستان هرگز تسلیم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نمی‌شودفضل الرحمان: نمایندگان احزاب اپوزیسیون در پارلمان پاکستان آماده استعفا هستند

رهبر جمعیت علمای اسلام پاکستان در این گردهمایی همچنین سیاست اسلام‌آباد در قبال فلسطین و رژین اسرائیل را مورد انتقاد قرار داد.

مولانا فضل الرحمان پیش از این نیز مدعی شده بود حزبش به دلیل تقویت روابط با حکومت افغانستان و محکومیت جنایات رژیم اسرائیل در انتخابات این کشور شکست خورده است.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد