Web Analytics Made Easy - Statcounter


ابراهیم حقیقی رییس جدید شورای عالی خانه هنرمندان ایران اعلام کرد اولویت برنامه ها در شورا، انجمن‌ها و خانه‌های هنرمندان در سراسر کشور است.

ابراهیم حقیقی که به تازگی و بعد از ریاست محمد سریر بر شورای عالی خانه هنرمندان ایران این مسئولیت را برعهده گرفته است در گفتگو با امتداد نیوز گفت: خانه هنرمندان ایران در سال‌های اخیر  برنامه مرتبی داشته و ما هم طبق همان برنامه و اولویت‌ها رو به جلو حرکت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولویت‌های ما در خانه هنرمندان ایران، انجمن ها و خانه های هنرمندان در سطح کشور است بنابراین در شروع کار به این دو مورد خواهیم پرداخت.

رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران تاکید کرد: خوشبختانه در مدتی که دکتر سریر در این مسند حضور داشتند کمیسیون‌هایی تشکیل شده که اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران انجمن ها نیز در این کمیسیون‌ها حضور دارند و آیین  نامه ها و برنامه هایی در حال تدوین است که نظم بیشتری به خانه هنرمندان داده شود تا برنامه های آینده را پیش بینی کرده و جزو دستور کار اعضای خانه هنرمندان و مدیران آن قرار دهند.

وی همچنین خبر داد: نشست های بعدی شورای عالی به تصویب و اجرایی کردن این لایحه‌ها اختصاص خواهد داشت.

حقیقی در مورد تغییرات در خانه هنرمندان گفت: نیازی به تغییرات خاصی در خانه هنرمندان نیست زیرا برنامه هایی که تاکنون انجام شده برنامه های پرمخاطبی بوده است. البته انجمن ها باید بتوانند کارهای خود را بهتر و شاخص تر انجام دهند زیرا این انجمن ها و خانه ها در سطح کشور اعضای زیادی دارند. اعضای انجمن ها از ۱۰۰۰ نفر تا ۵۰۰۰ نفر بوده و در حقیقت مخاطبان اصلی خانه هنرمندان این اعضا هستند.

وی با تاکید بر اینکه خانه هنرمندان ایران قرار نیست با سلیقه فردی اداره شود، گفت: زمانی هم بوده که خانه هنرمندان با سلیقه فردی مدیرعامل اداره می‌شده که به واقع آن زمان، دوران ضعف خانه هنرمندان بوده است ولی در این سال ها شورای عالی که ۱۲ نفر عضو ثابت دارد و تعدادی هم مدعوین آن هستند که از اعضای هنرمند و با سابقه‌اند در کنار مدیریت خانه بوده و همفکری ها همیشه در شورای عالی خانه هنرمندان اتفاق افتاده و می‌بایست ادامه داشته باشد.

رییس جدید شورای عالی خانه هنرمندان ایران تصریح کرد: تغییرات در خانه هنرمندان مبتنی بر آیین نامه هایی خواهد بود که قرار است در کمیسیون به تصویب برسد. نظر من به عنوان رییس شورای عالی خانه هنرمندان به تصمیم گیری و تکیه بر خردجمعی است، زیرا رفتار فردی به ناگزیر انسان را دچار سلیقه های تک محور کرده و این راه اشتباه است.

حقیقی در پایان گفت: هفته آینده اولین جلسات شورای جدید برگزار می‌شود و اخبار آن نیز به مخاطبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

true برچسب ها : ابراهیم حقیقی خانه هنرمندان ایران مجید رجبی معمار true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه عباسی صبح سه‌شنبه در حاشیه برگزاری انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر اظهار کرد: دومین دوره انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر با شرکت حداکثری هنرمندان این رشته در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

وی افزود: فراهم کردن زمینه‌های رشد و توسعه، حمایت از سبک پوشش اسلامی ایرانی و پوشش عفیفانه، حمایت از هنرمندان و گروه‌های فعال در حوزه طراحی و مد و لباس در استان، ارتقای سطح آگاهی، دانش و بینش عمومی در زمینه سبک پوشش اسلامی و ترویج و گسترش آن از جمله اهداف این انجمن است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: بر اساس دستورالعمل جدید انتخابات انجمن مد و لباس، در هر شهرستان یک دوره انتخابات برگزار می‌گردد و رؤسای هر انجمن در هر شهرستان به عنوان هیئت ریسه انجمن مد و لباس استان را تشکیل خواهند داد.

وی افزود: در پایان انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر و پس از شمردن آرا نتایج ذیل به دست آمد.

مولود چارکی با ۳۲ رأی

مهری هنرمند با ۳۲ رأی

سیما ایزدپناه با ۳۱ رأی

آفتاب قنبری با ۲۱ رأی

کد خبر 6099316

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری هفته نجوم اعلام شد
  • طرح پهنه‌بندی حریم مشهد به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری رسید
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند