Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@19:59:39 GMT

جمعیت سالمندی در گنبدکاووس رو به افزایش است

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۰۷۷۶

جمعیت سالمندی در گنبدکاووس رو به افزایش است

گنبدکاووس- رئیس بهزیستی گنبدکاووس با تاکید بر راه‌اندازی بنیاد فرزانگان برای حمایت از سالمندان در شهرستان، گفت: جمعیت سالمندی در گنبدکاووس رو به افزایش است.

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا فشایی, عصر امروز, در جلسه شورای سالمندان اظهار داشت: ۱۱۵ سالمند در مرکز نگهداری سالمندان شهرستان گنبدکاووس به صورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند و با توجه به اینکه, سالمندانی از مرکز استان و دیگر شهرستان پذیرش شدند,  پیشنهاد می‌شود مسیر تردد این مرکز زیرسازی و آسفالت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس افزود: در سال ۹۶ جلسه شورای سالمندان تا به امروز تشکیل نشده و با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته, عدم تشکیل چنین جلساتی, نشان‌دهنده عدم اهمیت موضوع سالمندان در شهرستان است

فشایی تصریح کرد: سالمندان متکدی و یا فاقد سرپرست موثر و مجهول‌الهویه تاکنون توسط بهزیستی ساماندهی شدند و در روزهای گذشته, ۶ نفر از متکدیان سالمند به مرکز نگهداری سالمندان شهرستان گنبدکاووس, تحویل شد.

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: ۳۵ سالمند به صورت روزانه از خدماتی چون توانبخشی, آموزش, فیزیوتراپی و غیره از مرکز روزانه فرزانگان بهره‌مند می‌شوند.

فشایی گفت: ۵۰ سالمند که در منزل بستری هستند از خدمات بهزیستی در منزل برخوردار هستند و مناسب‌سازی محیط زندگی, مانند مسیر تردد در منزل و سرویس بهداشتی مناسب برای تعدادی از سالمندان انجام شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: از دیگر فعالیت‌های بهزیستی برای سالمندان, پرداخت ۵۰ درصد از بیمه سالمندانی که توان پرداخت بیمه را ندارند، است،

فشایی تصریح کرد: یکی از تقاضاهای بهزیستی, تشکیل و تاسیس بنیاد فرزانگان با اهداف خاص برای سالمندان در شهرستان گنبدکاووس است, که این بنیاد ضمن اینکه بیشتر نیروهای خود از جامعه سالمندان را انتخاب می‌کند, برنامه‌هایی در جهت ایجاد روحیه شادابی و نشاط و اوقات فراغت برای سلامت اجتماعی, روانی و معنوی خواهد داشت.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

 

دیگر خبرها

  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • از چه سنی به بعد جزو افراد پیر محسوب می‌شویم؟
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی