Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: دو بیمارستان شهرستان بین دو تا پنج سال آینده، راه اندازی خواهد شد و از هم اکنون اقدامات مجوز جذب نیرو در این بیمارستان ها انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دکتر مسعود دهقانی مسؤول شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل در نشست با اعضای شورای شهر آران و بیدگل گفت: خود مراقبتی در سه بخش خود مراقبتی فردی ، خود مراقبتی سازمانی و خود مراقبتی اجتماعی قابل پیگیری است و در این خصوص ۱۵ برنامه تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این راستا از هر خانواده یک سفیر انتخاب شده است و در حال حاضر حدود ۸ هزار نفر سفیر خودمراقبتی در حال همکاری با شبکه بهداشت و درمان هستند. 

مسؤول شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در ادامه به وضعیت خدمات رادیولوژی در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ، در مقایسه با شهرستان های هم عرض ، وضعیت رادیولوژی شهرستان مناسب است و یک نیروی ثابت و یک نیروی نیمه وقت در این بخش مشغول فعالیت هستند.

دکتر دهقانی با بیان اینکه روزانه بیش از ۷۰ تماس با پایگاه فوریت های پزشکی آران و بیدگل انجام می شود، تصریح کرد: فوریت های پزشکی ما از مراکز خوب و مناسب استان است اما ضعف هایی در برخی مهارت ها وجود دارد که با برنامه ریزی لازم د رحال مرتفع کردنشان هستیم.

مسؤول شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در ادامه تصریح کرد:پایگاه دوم فوریتهای پزشکی راه اندازی شده است و سرعت خدمات رسانی به مدت 3 دقیقه کاهش یافته است. همچنین تمام مکالمات ۱۱۵ ضبط می شود و هر مشکلی از سوی شهروندان قابل پیگیری است.

دهقانی در خصوص وضعیت بیمه سلامت خاطر نشان کرد: دفترچه های سلامت در مراکز دولتی پوشش داده می شود و نسخه هایی که در مراکز دولتی تجویز می شود در داروخانه ها پذیرش می شود. 

این مسؤول، تامین پزشک متخصص را از جمله مشکلات شهرستان خواند و افزود: برای جذب متخصص در شهرستان و در بیمارستانها ، اسکان آن ها تامین شده است ، اما هنوز در جذب پزشک متخصص در شهرستان مشکل وجود دارد. 

دکتر مسعود دهقانی به وضعیت پروژه های بیمارستانی امام حسن(ع) و ثامن الحجج(ع) شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: دو بیمارستان شهرستان بین دو تا پنج سال آینده ، راه اندازی خواهد شد و از هم اکنون اقدامات مجوز جذب نیرو در این بیمارستان ها انجام شده است.

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل