Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-04-30@08:37:56 GMT

عکس های دکوراسیون منزل مناسب زمستان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۸۶۵۳

عکس های دکوراسیون منزل مناسب زمستان

عکس های دکوراسیون منزل مناسب زمستان

 

ایرانناز هر فصل، زیبایی خاص خودش را داشته و خیلی از افراد دوست دارند این زیبایی را در فضای خانه خود آورده و از آن استفاده کنند. زمستان برای من مفهومی از گرما، بافت های نرم، طرح های گوناگون، تکه های چوب و رنگ های سرد و چیزهایی از این قبیل دارد. من عاشق رنگ های خنثی هستم اما با این حال دوست دارم رنگ های سردی چون آبی و البته سیاه، سبز و خاکستری را به آنها اضافه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکنون زمان آمدن فصلی از سال است که به دلیل سرمای هوا دوست داریم بیشتر زمان خود را در خانه بگذرانیم. با وارد کردن حال و هوای زمستانی به خانه می توان آن را به فضایی استثنایی تبدیل کرد. داشتن فضا و دکوراسیونی نرم و راحت باعث می شود از ماندن در خانه لذت بیشتری ببریم. اگر شما هم این بافت ها، طرح ها و رنگ های خنثای زمستانی را که برای دکوراسیون زمستانی ایده ای بسیار عالی هستند، دوست دارید، این مطلب را از دست ندهید.

 

وقتی از دمای هوا کاسته می شود، روی دوباره چیدن مبلمان متمرکز شوید. اگر شومینه دارید، مبلمان را نزدیک آن بچینید و فضای گرم و دنجی برای خوشامدگویی به سرمای زمستان مهیا سازید. چیدن مبلمان به این شکل، حتی اگر آتش شومینه به شدت شعله ور نباشد، باز هم فضا را گرم نگه می دارد.

 

 

تزیین شومینه
فصل سرد، به طور طبیعی دل های ما را به شومینه بسیار نزدیک می کند. می توانید با زیبا کردن اطراف شومینه، زیبایی فصل زمستان را بیشتر کنید. یک آینه گرد بزرگ و دو گلدان و چند ستاره دریایی دوست داشتنی، برای این منظور انتخاب های خوبی هستند.

 

 

ظاهر شیک و جذاب
ظاهر اتاق خواب تان را به روز کنید و با اضافه کردن پتو و روکش بیشتر به تختخواب، برای فصل زمستان آماده شوید. با استفاده از پارچه مخمل و خز مصنوعی برای بالش های تخت، اتاق تان را به مکانی دنج برای فرار از بادهای سرد زمستان تبدیل کنید.

 

 

رنگ های شاد
اگرچه برای گرم ماندن در هوای سرد، استفاده از رنگ های تیره توصیه می شود، اما فصل سرما و رنگ های تیره موجب افسردگی می شوند. بنابراین بهتر است در کنار رنگ های تیره و یا خنثی، چند رنگ شاد نیز استفاده کنید، تا فضای غم انگیز و سرد زمستان را به فضایی زیبا و سرشار از شادی تبدیل کنید.

 

 

استفاده از آینه
روزهای کوتاه زمستان به معنای تاریکی بیشتر است. بنابراین برای این که نور طبیعی روز را بیشتر به داخل خانه بیاورید، از آینه استفاده کنید. آویزان کردن یک آینه بزرگ به روی دیوار خالی اتاق و یا بالای طاقچه یا کمد می تواند نوروز را به داخل اتاق منعکس کند. البته اگر دوست داشتید، می توانید قاب آینه را نیز با رنگی زیبا رنگ آمیزی کنید تا فضای شادتری داشته باشید. اگر هم سادگی زمستان مدنظرتان بود، آینه های طرح دار اما بی رنگ، مناسب تان است.

 

 

رایحه زمستان
اگرچه به کار بردن صحیح وسایل و تزیینات، می تواند فضای خانه تان را به مکانی دلچسب تبدیل کرده و در عین حال یادآور فصل زمستان نیز باشد، اما استفاده از رایحه های خاص زمستان می تواند، حس و حال زمستان را نیز به خانه تان بیاورد و از این فصل نهایت لذت را ببرید. استفاده از رایحه های دارچین، برگ های کاج و یا همیشه بهار، می تواند این حس را به فضای خانه بیاورد.

 

 

ترفندهای جالب
پوست گوسفند، فضای نشستن را به سرعت گرم نگه می دارد. می توانید در گوشه ای از خانه تان، چادری شبیه چادر سرخپوستان درست کنید و کف آن را با پوست گوسفند پر کنید و بالش های گرم درون چادر بگذارید و هر وقت دوست داشتید به جای آرام و دنج و در عین حال گرمی برای گذراندن لحظه های سکوت و مطالعه بروید، چنین مکانی را از قبل آماده کرده باشید. حتی این فضای زیبا و جالب، بهترین مکان برای سرگرم شدن کودک تان است.

 

 

گوشه دنج مطالعه
یکی از گوشه های خانه تان را در نظر گرفته و آن را برای استراحت بعد از ظهر و زمان مطالعه خود تزیین کنید. اگر آن گوشه از خانه، پنجره هم داشته باشد، فضای بسیار عالی و مطلوبی برایتان فراهم می شود. این محل را با استفاده از مبلمان و بالش های نرم و گرم تزیین کنید و از فصل زمستان، لذت ببرید.

 

 

بالش های بیشتر
اضافه کردن بالش به روی تخت و یا مبلمان، بلافاصله فضای سرد و بی روح زمستانی را به مکانی دنج و دوست داشتنی تبدیل می کند. روکش بالش هایتان را طرح دار و متنوع انتخاب کنید. قرار دادن بالش های زیبا روی مبلمان مخملی و کف چوبی اتاق نشیمن، فضای بسیار دوست داشتنی در سرمای زمستان برایتان فراهم می کند

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب

«رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» عنوان سه کتاب جدید سوره مهر در حوزه نمایشنامه است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

«رازی بین من و تو»، به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی «علی»، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود. ...

«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود. ...

خاطرات شنیدنی یک نفوذی

«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایش‌نامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

«رازی بین من و تو» با شمارگان 300 نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان 500 نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان 500 نسخه در بازار کتاب موجود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر