Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@00:23:38 GMT

جوابیه تند عباس جدیدی خطاب به رسول خادم

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۷۶۴۶

عباس جدیدی در واکنش به اظهارات چند وقت اخیر رسول خادم بیانیه تندی را منتشر کرده است. آفتاب‌‌نیوز : قهرمان سابق کشتی ایران اینبار رسول خادم را نشانه گرفته و در واکنش به صحبت‌های او در خصوص عدم رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی مدعی شده که خانواده خادم بیش از هر کسی از این بابت صاحب منفعت شده است. این بیانیه در ادامه آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهروند سلام:
تاریخ نشان داده‌که جنگ‌نرم در تفرقه و جدایی بین اقوام‌و‌ملیت ها تاثیر گذار تر از جنگ سخت بوده .پایمردی،همدلی،وحدت وهمفکری مردم و ملت با فرهنگ ایران سربلند این درفش کاویانی را پر غرور و استوارتر از گذشته در برابر پس لرزه های زمانه مستحکم نموده .
باتوجه به اینکه ۶ سال پیش فدراسیون کشتی در تمام سطوح سنی آزادو فرنگی قهرمان جهان بود و تحویل آقای رسول خادم شد و با‌ اشاره به این مطلب ،اولین نفری که با کشتی گیر اسرائیلی روبرو نشد آقای امیر خادم برادر رسول خادم در مسابقات جهانی ۱۹۹۵ آتلانتا بود که در بدو ورود ایشان به ایران با اهدای یک تویوتا آخرین مدل و استقبالی گسترده از ایشان مورد تشویق‌و تقدیر قرار گرفت ودر این چهل سال گذشته ده ها تن از ورزشکاران‌ما در رشته های مختلف ورزشی با این موضوع روبرو بودند با عنایت به اینکه آقای رسول خادم ده سال تمام عضو شورای شهر تهران و عضو منتخب برای تصدی پست شهرداری تهران بود که با اختلاف یک‌رای این پست را به آقای قالیباف واگذار نمود و قبل از ورود ایشان‌به شورای شهر تهران هم عضو کار گروه حمایتی آقای ناطق نوری در مقابل آقای خاتمی در هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودند که با کم و زیاد آن قریب ۲۰سال در بطن پست ها و فعالیت های سیاسی قرار داشتند و با توجه به سنوات و تجربه ایشان از درک فضاهای سیاسی از این رخدادها‌درصحنه های بین المللی ورزشی بهتر بود این تدبیر را از همان۶ سال پیش یعنی در ابتدای ورودشان به فدراسیون کشتی‌مینموندند . که در این بازه زمانی پادزهر این مسئله با همفکری و همدلی به دست می امد. چرا که روبرو نشدن در مقابل ورزشکاران اسرائیلی موضوعی نبود که کسی از آن اظهار بی اطلاعی کند .و حالا باوضع موجود وکسب نتایج به دست آمده از فدراسیون کشتی بنده هم معتقدم که ایشان را حمایت کنیم تا بتواند مجددا تیم ملی کشتی ایران را به جایگاه واقعی و اولیه ی خودش برگرداند چراکه در این چهل سال گذشته با همدلی و روحیه بالا با همین وضع موجود تیم کشتی ما بارها و بارها قهرمان المپیک، جهان و آسیا در تمام رده های سنی بوده، و مهم تر از همه تمام تصمیم گیری ها  باید بر اساسا منافع ملت و غرور مردم ایران سربلند و جامعه ی ورزش باشد که با تفکر منطقی ،علمی و کارشناسی این امر محقق میگردد.
با تقدیم و احترام عباس جدیدی.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود

دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.

به گزارش ایسنا، بیش از ۱۵۰ شاعر از ۱۷ کشور عربی و اسلامی در این جشنواره شرکت کردند که بیش از ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر طوفان القوافی ارسال شد که اغلب این آثار در موضوعات تعیین شده و در قالب های شعری عمودی، تفعیله و هایکو بود.

در میان این شاعران اسامی نام آشنایی همچون بدریه البدری از عمان، مرتضی التمیمی از عراق، اشرف شبانه از مصر، هیلانه عطاالله از سوریه و مطران العیاشی از عربستان سعودی و مرتضی آل کثیر از ایران به چشم می خورد.

بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از سوریه با ۳۷، ایران و عراق با ۲۵، لبنان با ۱۷ هستند، کشورهای یمن، مصر و تونس دیگر کشورهایی هستند که مشارکت خوبی در این جشنواره داشته اند.

هیئت داوران شامل اساتید ثامر الوندی از عراق، عمار جماعی از تونس، راتب سکر از سوریه، حسن حمید از فلسطین، عباس حزباوی از ایران، عباس فتونی از لبنان و عقیل اللواتی از عمان به دبیری استاد ثلمر الوندی به صحت سنجی و داوری خواهند پرداخت.

قرار است از ۶ برگزیده جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعبی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت(۸ و ۹ می) در شهر بصره عراق تقدیر به عمل آید.

شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی با عنوان طوفان القوافی با همکاری مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی
  • واکنش ایران قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو