Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان از آغاز ثبت‌نام سومین دوره اردوی راهیان نور ویژه اصحاب رسانه استان گلستان خبر داد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی محمد جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت‌نام سومین دوره اردوی راهیان نور ویژه اصحاب رسانه استان در ایام نوروز اظهار داشت: این کاروان براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته چهارم فروردین به سمت مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این اردو به صورت خانوادگی خواهد بود و اصحاب رسانه می‌توانند با خانواده خود در این اردو ثبت‌نام کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان تصریح کرد: در این اردوی 5 روزه  از مناطق عملیاتی و زیارتگاه‌های مناطق شرهانی، فتح المبین، دوکوهه، هفت تپه، فکه، چزابه، کانال کمیل، طلائیه، نهرخین، شلمچه، خرمشهر، اروند و معراج الشهدای اهواز دیدن خواهند کرد.

جعفری اظهار کرد: ثبت نام از امروز سه‌شنبه 15اسفند آغاز و تا 26 اسفند ٩٦ ادامه خواهد داشت. ثبت نام به صورت اینترنتی خواهد بود و علاقمندان می‌توانند بامراجعه به سایت بسیج رسانه صفحه استان گلستان به آدرس http://www.basijrasaneh.ir/Service/34.html نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت محدود کاروان، اولویت با نفراتی خواهد بود که زودتر ثبت‌نام و هزینه اردو را پرداخت کرده باشند، از آنجا که در حال حاضر سهمیه و ظرفیت 40 نفر است توصیه می‌کنیم که داوطلبان هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان درباره هزینه اردو هم اظهار داشت: سرانه هر نفر حدود 400 هزار تومان است که با توجه به کمک‌های صورت گرفته، اصحاب رسانه از ٩ تا 50 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/ ت

R41471/P1336/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان اعلام کرد: این اداره کل در راستای حفظ اصل مشتری مداری و بمنظور ارائه خدمات به مردم شریف استان نسبت به برقراری مجدد پرواز گرگان آکتائو گرگان اقدام کرد.

پرواز گرگان اکتائو جمعه‌ها (به صورت یک هفته در میان) توسط شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام‌می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان