Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواستگار جوان وقتی از دختر موردعلاقه‌اش پاسخ منفی شنید، برای انتقام‌گیری او را با واردآوردن ضربات چاقو زخمی کرد. آفتاب‌‌نیوز : زمان وقوع حادثه شهروندان تهرانی به پلیس خبر دادند دختر جوانی مقابل دانشکده هنر دانشگاه تهران چاقو خورده و زخمی روی زمین افتاده‌ است. با انتقال دختر جوان به بیمارستان، تحقیقات برای عامل این حمله آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تحقیقاتی که مأموران از شاهدان عینی انجام دادند، متوجه شدند ضارب، خواستگار دختر جوان بوده و چندین‌بار هم مقابل دانشگاه دیده ‌شده ‌است. 
با همکاری خانواده دختر جوان و سرنخ‌هایی که آنها در اختیار مأموران قرار دادند، پسر جوان بازداشت شد. او در اعترافاتش گفت: من با دختر جوان مدت‌ها رابطه داشتم و با هم دوست بودیم تا اینکه تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم. من به‌همراه خانواده‌ام به خواستگاری رفتم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که خانواده دختر جوان با اینکه می‌دانستند ما همدیگر را دوست داریم با ازدواج ما مخالفت کردند و از فردای آن روز هم دیگر دختر جوان با من صحبت نکرد و گفت نمی‌خواهد با من رابطه داشته‌ باشد. 
متهم گفت: چندبار مقابل دانشگاه رفتم تا او را ببینم، اما هربار با بی‌محلی از من می‌خواست که بروم. آن‌قدر عصبی و ناراحت شدم که کنترل خودم را از دست دادم و روز حادثه او را با چاقو زدم، اما حالا از کارم پشیمان هستم. با توجه به اینکه دختر جوان از مرگ نجات پیدا کرده‌ بود، پرونده به‌خاطر ضرب‌وجرح عمدی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد. 
متهم بعد از محاکمه به زندان و پرداخت دیه محکوم شد، اما رأی صادره در دیوان‌عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به دادگاه ارسال شد. پسر جوان روز گذشته یک‌بار دیگر در دادگاه حاضر شد. او اتهام جرح عمدی به دختر جوان را قبول کرد و گفت: اینکه دختر موردعلاقه‌ام بدون اینکه دلیلش را بگوید من را رها کرد خیلی آزارم می‌داد و هیچ توضیحی هم دراین‌باره به من نمی‌داد، به همین خاطر کنترل خودم را از دست دادم و درخواست بخشش دارم. با پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات برای تصمیم‌گیری دراین‌باره وارد شور شدند.
منبع: شرق کد خبر: ۵۲۳۹۵۰ تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چاقوکشی خواستگار کینه جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از بازداشت عامل چاقوکشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری‌زاد امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقوکشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، مأموران کلانتری ۱۱ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. با تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد، دو نفر با هم درگیر شدند که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر، از محل متواری شد.

وی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود، ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

او با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود، گفت: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: بر هم زدن نظم، امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهد کرد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود