Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@23:40:15 GMT

30 یتیم فردیسی صاحب خانه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۷۰۵۸

30 یتیم فردیسی صاحب خانه می‌شوند

مهرعلی کلهر در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: در حال حاضر ر780 دانش‌آموز و دانشجو و 750 کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد فردیس از حمایت‌های خیرین بهره می‌برند.
وی گفت: به طور میانگین هر کودک یتیم در این شهرستان پنج حامی دارد و روند زندگی و تحصیل این کودک با حمایت‌های خیرین به خوبی پیش می‌رود.
کلهر افزود: سرانه پرداختی حامیان طرح اکرام این شهرستان ماهانه حداقل دومیلیون ریال به ازای هر یتیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان پایگاه‌هایی برای حمایت و جذب حامی در این شهرستان ایجاد شده است.
این مسئول بیان کرد: در این ایام سه مرکز نیکوکاری شامل وحدت مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، روح الله فلکه چهارم مسجدالمهدی(عج) و موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) برای دو هزار خانوار تحت پوشش خود جشن گلریزان برگزار می‌کنند.
کلهر ابرازکرد: خیرین و نیکوکاران همواره برای برطرف ساختن مشکلات ایتام تحت حمایت در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان و ازدواج در تلاش هستند و به صورت نقدی و غیرنقدی با این نهاد مشارکت می‌کنند.
وی گفت: سال گذشته با کمک خیرین 25 واحد مسکونی برای ایتام فردیس خریداری شد و امسال طبق پیش‌بینی 30 مسکن برای ایتام خریداری می‌شود.
انتهای پیام./

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی کلهر کمیته امداد فردیس یتیم خانه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند