Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۱۰۱۲ نفر شرکت‌کننده در دوره‌های مهارت‌آموزی ۹۰۸ نفر موفق به کسب گواهینامه مهارت شده‌اند. ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حمیدرضا حیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع زندانیان استان 38.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد جرایم مواد مخدر، 20 درصد جرایم سرقت، 16 درصد محکومیت مالی، 14.5 درصد جرایم علیه اشخاص و مابقی نیز سایر جرایم هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون 181 دوره آموزشی حفظ قرآن کریم در سطح زندان‌ها برگزار که 4 هزار و 538 نفر در این دوره‌های شرکت کرده‌اند، افزود: 115  نفر از زندانیان استان حافظ یک تا 10 جزء قرآن کریم هستند. همچنین 49 دوره آموزشی احکام و نهج‌البلاغه نیز برگزار شده است.

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در طول ماه رمضان نیز 1600 نفر در دوره‌های ختم قرآن شرکت که 5 مرتبه قرآن را ختم کرده‌اند.

حیدری با اشاره به برگزاری 6 دوره جشنواره ورزشی گفت: در این جشنواره‌ها 850 زندانی شرکت کرده‌اند و همچنین 21 دوره مسابقه کتابخوانی با حضور 750 نفر نیز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه 18 دوره مهارت‌آموزی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: 1012 نفر در این دوره‌ها شرکت که 908 نفر موفق به کسب گواهینامه مهارت شده‌اند که زمینه اشتغال بیش از 600 زندانی ینز فراهم شده است.

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حوزه فعالیت‌های قضایی 4 درصد تعداد زندانیان در مقایسه با سال 95 کاهش یافته است.

حیدری با بیان اینکه تعداد ورورد به زندان‌های استان در مقایسه با سال 96، 6.2 درصد کاهش یافته است، گفت: 93 درصد از زندانیان طبقه‌بندی شده‌اند.

وی ادامه داد: 301 زندانی از تخفیف مجازات استفاده کرده‌اند، 246 زندانی از آزادی مشروع و 5 هزار و 673 زندانی نیز از مرخصی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تاکنون هزار و 1412 مورد بازدید از زندان‌ها انجام که در حوزه حمایت 167 زندانی تحت پوشش مرکز اجتماعی و مراقبت بعد از خروج از زندان هستند.

حیدری با بیان اینکه 210 زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد شده‌اند، خاطرنشان کرد: یک میلیارد و 605 میلیون تومان به 59 زندانی تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به حمایت انجمن‌ها از 704 خانواده زندانی تصریح کرد: خدمات مددکاری به 18 هزار و 833 زندانی ارائه شده، همچنین 360 میلیون تومان نیز به خانواده‌های زندانیان توسط انجمن‌های حمایتی پرداخت شده است.

انتهای پیام/ش

R41350/P1377/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده