Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در جمع کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان که در محل این اداره کل برگزار شد، به نشست هفته پیش خود در وزارت ورزش اشاره کرد و گفت: در این نشست، بر اساس اعلام دفتر هماهنگی امور استان ها، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در بین 31 استان کشور طی سال 96 با پانزده پله رشد، سیزدهم کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رشد به لطف خداوند، دعای خیر دوستان، تلاش شما همکاران، مسئولان و بزرگان جامعه ورزشی رخ داد.

امیری خراسانی با اشاره به سمینار هفته پیش در تبریز تصریح کرد: در این سمینار استان کرمان در حوزه جوانان جزو 3 استان برتر شد و مقام دوم کشور را در بُعد اجرای برنامه های هفته جوان به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: این اجرای برنامه ها شامل: کیفیت، تعدد و تعداد جامعه ی تحت پوشش بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ما باید این رشد را ادامه دهیم تا به لطف خداوند و همت و تلاش شما عزیزان بتوانیم سال 97 را در جایگاه تک رقمی قرار گیریم.

وی افزود: قطعاً رقابت کردن با استان هایی مثل فارس، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران، آذربایجان و ... سخت است اما ما باید تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت بکار گیریم.

امیری خراسانی با اعلام اینکه در خیلی از پروژه ها توانستیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم، ابراز امیدواری کرد: در بحث بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا بهترین کاروان را داشته باشیم تا برایمان مقدمه ای برای حضوری قدرتمند در المپیک 2020 شود.

وی از تک تک واحدها، بخش ها، شهرستان ها، سمن ها، هیئت ها و ... تشکر و  تأکید کرد: هر موفقیتی که حاصل شده بدون زحمت شما امکان پذیر نبوده است اما باید این روند ادامه داشته باشد تا ما بتوانیم در حوزه ورزش و جوانان رتبه تک رقمی کسب کنیم.

 انتهای پیام/ب

نشست مدیرکل ورزش و جوانان کرمان با کارکنان این اداره کل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی سه بر صفر خیبر خرم آباد را در هم کوبید تا سرنوشت تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر به روز آخر بکشد. علی غلامزاده در این مورد به خبرنگار ما گفت: خدا را بابت این برد شکر می‌کنم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم. ما از قبل می‌دانستیم حساسیت این بازی چقدر بالاست. این یک بازی شش امتیازی بود. واقعاً دم کادر فنی و بچه‌ها گرم. با تمام وجود تلاش کردیم که برنده از زمین بیرون بیاییم و بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

او در خصوص اینکه با این برد در جمع مدعیان صعود قرار گرفتند، عنوان کرد: ۴ تیم مدعی وجود دارد که همه قابل احترام هستند. ما تلاش می‌کنیم که به لیگ برتر صعود کنیم. همه بازیکنان و کادر فنی تمام تمرکزمان را برای این چند بازی آخر فصل گذاشته‌ایم که بتوانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم و جایگاه واقعی فجر سپاسی را که لیگ برتر است، به دست بیاوریم.

این بازیکن در مورد جنجال‌های دیدار برگزار نشده با ملاثانی توضیح داد: همچنان منتظر رای کمیته استیناف هستیم. امیدواریم که هرچه حق است، همان بشود.

دروازه‌بان فجر با اشاره به مشکلات این تیم گفت: در خیلی از باشگاه‌ها مشکل مالی پیش می‌آید اما در هر صورت ما با تمام وجود برای قهرمانی و صعود تلاش می‌کنیم. آن سالی که فجر در لیگ برتر بود، بازی‌هایشان را می‌دیدم خوب بازی می‌کردند ولی بدشانسی آوردند. امسال با صعود به لیگ برتر همه چیز درست می‌شود.

غلام زاده در پایان گفت: یک تشکر ویژه می‌کنم از کادرفنی تیم مخصوصا آقای رجب زاده و آقای ریاستی که به من اعتماد کردند و من هم خدا را شکر توانستم جواب اعتمادشان را تا اینجا بدهم.

دیگر خبرها

  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است