Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@01:10:46 GMT

تبریک متفاوت دبیرکل نُجَباء به نخست‌وزیر عراق

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۳۴۴۱

تبریک متفاوت دبیرکل نُجَباء به نخست‌وزیر عراق

شیخ اکرم الکعبی با ارسال نامه تبریک به عبدالمهدی، به وی خاطرنشان ساخت که فساد به‌مثابه تروریسم اجتماعی بوده و مانند "وبا" پراکنده شده است و برای مبارزه با آن، باید شمشیر پاکدستی را از نیام بیرون کشید.

به گزارش مشرق، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با ارسال نامه تبریک متفاوتی به نخست‌وزیر جدید عراق، نکاتی مهم را در قالب نصیحت، گوشزد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با یادآوری اینکه از انتخابات و مناصب دولتی دوری جسته است و بنابراین توصیه‌های خود را بدون شائبه مطرح می‌کند، از «عادل عبدالمهدی» خواست که اخلاص، عدالت، رفع محرومیت و مبارزه با فساد را سرلوحه قرار دهد.

وی خطاب به نخست‌وزیر عراق نوشت: بدانید که روز قیامت درباره شکم‌های گرسنه، ناامنی و خون ناحق، بیماران بی‌دارو، آب‌های غیربهداشتی، بی‌برقی، افکار منحرف صهیونیستی که جوانان ما را هدف گرفته، معضلات نظام آموزشی و... از شما سؤال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بیانیه دفتر عبدالمهدی درباره تشکیل دولت جدید عراق

دبیرکل نُجَباء، عادل عبدالمهدی را به پیروی از سیره امام علی (ع) فراخواند و اضافه کرد: به چاپلوسان و نفوذی‌ها اجازه ندهید که دست روی دوشتان گذاشته، برایتان کف بزنند و روحیه طاغوتی نفس را سیراب کنند.

الکعبی در ادامه از نخست‌وزیر عراق خواست که به شهروندان مستضعف و نقاط محروم کشور سر بزند و مشکلات موجود را از نزدیک ببیند، بشنود و لمس کند.

وی در نامه به عبدالمهدی افزود: بازرسانتان را به کوچکترین ادارات بفرستید تا ذلتی را که ملت هنگام مراجعه به آنجا متحمل می‌شوند، دریابید. خواهید دید که پس از تلاشی زیاد و خسته‌کننده، چاره‌ای جز پرداخت رشوه وجود ندارد!

فرمانده ارشد بسیج مردمی عراق خاطرنشان ساخت: فساد به‌مثابه "تروریسم اجتماعی" بوده و مانند "وبا" پراکنده شده است و برای مبارزه با آن، باید شمشیر پاکدستی را از نیام بیرون کشید.

شیخ اکرم الکعبی در پایان برای نخست‌وزیر آرزوی توفیق کرد و سعادتمندی ملت عراق را از محضر خداوند مسألت نمود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز سیل مازندران شیخ اکرم الکعبی عادل عبدالمهدی عراق نجباء نخست وزیر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی