Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: مسیر کندروی غربی بزرگراه شهید نواب در صورت آزادسازی به موقع مسیر، بهار سال آینده تحویل شهروندان خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، حسان نوش آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اعلام پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه احداث کندروی غربی بزرگراه شهید نواب در بخش حدفاصل شمال تقاطع خیابان بریانک تا جنوب تقاطع خیابان هلال احمر، از آزادسازی مقطعی به طول ۱۳۰ متر در جنوب تقاطع خیابان قزوین طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: عملیات خاکبرداری در این بخش از پروژه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رعایت برنامه زمان بندی پروژه مستلزم رفع به موقع معارض تجهیز کارگاه مترو و آزادسازی مسیر است، از تلاش برای تکمیل این پروژه تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی خبر داد.

براساس اعلام روابط عمومی  معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به گفته نوش آبادی، احداث مسیر کندروی غربی بزرگراه شهید نواب در بخش حدفاصل تقاطع خیابان بریانک تا تقاطع خیابان هلال احمر به طول ۷۰۰ متر، علاوه بر تکمیل مسیرهای کندروی بزرگراه، سبب خروج خیابان بریانک از بن بست موجود شده و در نتیجه دسترسی شهروندان ساکن در این محدوده از پایتخت به شبکه معابر بزرگراهی را تسهیل خواهد کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بزرگراه شهید نواب تهران سازمان مهندسی 0 شهید نواب صفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال تا خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری، اجرای عملیات پروژه‌ها در حداکثر ظرفیت ضروری است.

وی با اشاره به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال افزود: این پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان- جنت‌آباد، گلوگاه‌های اجرایی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 751134

دیگر خبرها

  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه