Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@03:19:55 GMT

شرکت گاز خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۸۶۱۷

شرکت گاز خوزستان

نام شخص حقوقی شرکت گازاستان خوزستان  

کد فراخوان ۳,۱۸۷,۱۵۷ - سه ميليون و صد و هشتاد و هفت هزار و صد و پنجاه و هفت   تاریخ آخرین به روز رسانی ۱۲ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - دوازدهم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تعداد دفعات بازدید ۰ - صفر   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان آگهی مناقصه   حوزه فعالیت فراخوان
  امور پيمانکاری

  نوع برگزاری يک مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 0   نام روزنامه منتشر کننده آگهی روزنامه كارون   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۱۲ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - دوازدهم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۱۲ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - دوازدهم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   مهلت ارسال پيشنهاد ۱۲ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - دوازدهم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   مهلت دریافت اسناد ۱۲ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - دوازدهم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۱۲ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - دوازدهم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - -   موضوع ۷۸۳۶ متر خطوط انتقال تغذيه گازرسانی به منطقه ويژه اقتصادی بندر امام خمينی (ره)   دستگاه مناقصه گزار شرکت گازاستان خوزستان   محل دریافت اسناد     طبقه بندی موضوعی
  ساير

  توضيحات    

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این راستا رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معاونت فرهنگ کانون ارسال کنند.

اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی