Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@05:37:23 GMT

آخرین جزئیات از نشت نفت در مزارع شهر ری

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۶۸۷۲

رکنا: رئیس محیط زیست شهر ری درباره آخرین جزئیات نشت نفت در مزارع کشاورزی و آلوده شدن آب‌های زیرزمینی این منطقه توضیحاتی داد.

زهره عبادتی رئیس اداره محیط زیست شهر ری با اشاره به نشت نفت در مزارع کشاورزی این منطقه اظهار کرد: موضوع نشت نفت در زمین‌های زراعی و اراضی کشاورزی جنوب تهران با جدیت پیگیری می‌شود و این نشتی تحت کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی از زمین‌های زراعی شهر ری که بر اثر نشت نفت آلوده شده بودند؛ براساس مصوبه دستگاه‌های مختلف توسط پالایشگاه نفت خریداری و محصولات آلوده معدوم می‌شوند.

عبادتی گفت: دو چاه غیرمجاز نفت که نشتی از آن‌ها صورت گرفته بود مسلوب المنفعه شد و دیگر از این چاه‌ها نمی‌توان استفاده کرد.

وی تصریح کرد: براساس پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که منشا نشت نفت خط لوله بنزین مربوط به پالایشگاه شازند بود.

رئیس اداره محیط زیست شهر ری با بیان اینکه خرابی خط لوله ترمیم شده و دیگری مشکلی در این رابطه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: قرار است پالایشگاه برنامه‌های نظارتی خود در خصوص پاکسازی‌هایی که منجر به آلوده شدن خاک و آب‌های زیرزمینی می‌شود را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه چاه‌های اطراف ری نمونه برداری شد و مشکلی از لحاظ نشت نهاده‌های نفتی وجود ندارد، گفت: ۳۶۰ حلقه چاهی که در آن منطقه احداث شده مربوط به چاه‌های گمانه‌زنی پالایشگاه و جمع آوری فرآورده‌های نفتی بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

10 روز شوهرم را تعقیب کردم تا اینکه مچ او را در خانه یک زن بیوه گرفتم / شوهرم تلافی چندش آوری کرد ! فیلم لحظه اقدام شیطانی یک وکیل با دختر جوان در آسانسور + عکس اسامی و عکس های کامل شهدای سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ 707+ عکس جاسازی دوربین در حمام خانه یک زوج جوان/فیلم ها منتشر می شد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد لحظه غش کردن یک زن سر صحنه سقوط هواپیما/ این زن کیست ؟ + فیلم دردسر عکس سلفی 2 مرد بی وجدان با گوشی یک زن+ عکس اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس فیلم لحظه نجات تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیما / این جوان کرجی فرشته نجات شد چگونه در سقوط هواپیما در کرج زنده ماندم! / مهندس پرواز تشریح کرد + عکس سپاه این سلطان را در مشهد دستگیر کرد زن بخت برگشته زیر دندان های تمساح گرسنه تیکه پاره شد+ عکس وحشت راننده های خودرو از حیوان گرسنه+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: کشاورزی نفت شهر جزئیات ری تصاویر دختر مرد سوپر مارکت دوربین مدار بسته عکس سقوط هواپیما فیلم زن اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به مزارع زعفران آبیز 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مزارع آبیز شهرستان زیرکوه  بر اثر سیل دچار خسارت شد.

اکنون مزارع زعفران زیر  گل و لای مدفون شدند. 




دیگر خبرها

  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • خسارت سیل به مزارع زعفران آبیز 
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس