Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد مرتضوی فرد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه  ۳۲۷ نفر در چهارمحال و بختیاری توسط نیروهای امدادی هلال احمر در پی بارش برف و باران امداد رسانی شدند، اظهار داشت: ۱۰ اکیپ امدادی هلال احمر طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان فعالیت می کردند.

مرتضوی افزود: ۳۲ نجاتگر در غالب ۱۰ تیم امدادی  با استفاده از هفت دستگاه آمبولانس و سه دستگاه خودرو نجات به گرفتاران در برف و کولاک امداد رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۱۲ نفر از حادثه دیدگان برف و کولاک توسط امدادگران هلال احمر اسکان داده‌ شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امدادرسانی‌ها در شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، کیار و اردل به ویژه گردنه چری و شاه منصوری انجام شد.

مرتضوی در ادامه گفت : ۲۶۰ قرص نان، ۲۹۰ بطری آب معدنی، ۴۲ کیلو گرم خرما، ۲۹۰ بسته بیسکوییت، ۸۰ تخته پتو، ۱۰ تخته موکت و یک دستگاه چادر بین حادثه دیدگان توزیع شد.

کد خبر 4513613

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد هلال احمر چهارمحال و بختیاری کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست‌ که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.
وی تصریح کرد در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم‌ نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

دیگر خبرها

  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل