Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@23:40:19 GMT

نام نویسی نامزد‌های انتخابات نظام پزشکی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۲۸۵۴

نام نویسی نامزد‌های انتخابات نظام پزشکی آغاز شد

رویداد۲۴ محمدرضا ظفر قندی افزود: پس از ثبت نام، هیات نظارت برای بررسی بیشتر این انتخابات مستقر می‌شود و در نهایت از یک هفته مانده به روز ٢۶ بهمن یعنی روز انتخاب رئیس کل تبلیغات این نامزد‌ها شروع می‌شود.
وی تصریح کرد: مدت زمان تبلیغات یک هفته است و پس از آن روز ٢۶ بهمن در سالن انستیتو پاستور مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی تشکیل می‌شود و انتخابات برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برای کاندیداتوری هیچ محدودیتی وجود ندارد، اظهار داشت: تاکنون سه نفر برای این انتخابات ثبت نام کرده اند. البته همه اعضا و یا کسانی که به عنوان هیات مدیره در شهرستان‌ها رای آورده اند می‌توانند کاندید شوند.
ظفر قندی در پاسخ به این سوال که نحوه برگزاری انتخابات به چه شکلی است، گفت: در این انتخابات همه اعضای مجمع عمومی به تهران خواهند آمد و انتخابات در مجمع برگزار خواهد شد.
به گفته وی، اعضای مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی متغیر است و طبق آخرین آمار حدود ٢۵٣ هزار نفر عضو هستند.
سازمان نظام پزشکی بزرگترین و قدیمی‌ترین سازمان غیر دولتی در ایران است که از سال ١٣٣۵ تاسیس و نخستین رئیس این سازمان در سال ١٣۴٧ به نام منوچهر اقبال تعیین شد و در سال‌های مختلف محمدعلی حفیظی، هادی منافی، ایرج فاضل، سید شهاب‌الدین صدر، محمدرضا ظفرقندی و علیرضا زالی ریاست این سازمان را برعهده داشته اند.
بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته روز ٢۶ بهمن ماه جاری سیزدهمین انتخابات سازمان نظام پزشکی و هشتمین انتخابات نظام پزشکی پس از انقلاب برگزار می‌شود تا رئیس بعدی این سازمان بر کرسی ریاست سازمان نظام پزشکی بنشیند.
ایرج فاضل به عنوان آخرین رئیس کل سازمان نظام پزشکی به دلیل تبعیت از قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی از سمت خود استعفا داد و در حال حاضر محمدرضا ظفر قندی به عنوان سرپرست سازمان نظام پزشکی عهده دار این سمت است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 انتخابات نظام پزشکی نظام پزشکی سازمان نام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت  ۸ صبح یک روز قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.
در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.
وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا