Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل بانک ملّی ایران صبح امروز به صورت سرزده از حوزه رباط کریم، شعبه رباط کریم و شعبه نسیم شهر بازدید کرد.
 
به گزارش صدای ایران دکتر محمد رضا حسین زاده در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش کارکنان این شعب، در فضایی صمیمانه با آنها دیدار و گفت و گو کرد.
وی با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک بانک و ضرورت معرفی آنها به مشتریان، بر ارتباط خوب و‌ موثر شعب با مشتریان تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیرعامل بانک ملّی ایران ابراز داشت: در ماه های پایانی سال، جذب منابع، وصول مطالبات معوق و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شهرستان رباط کریم باید مورد توجه کارکنان این حوزه باشد.
حسین زاده در ادامه بر ضرورت تعامل سازنده رئیس حوزه رباط کریم با همکاران، نظارت بر عملکرد آنها و توجه به همکاران سختکوش و دلسوز در تشویق ها و انتصابات تأکید کرد.
در این دیدارها، کارکنان این شعب پیشنهادها و مشکلات خود را در فضایی صمیمانه ارایه کردند.
سرکشی به همکاران و ارتباط مستقیم و بدون تشریفات اداری با کارکنان جزو برنامه های مستمر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملّی ایران است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد