Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بخشداری قلعه نو؛ مهندس علیرضا صادقی، بخشدار قلعه نو با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از تمامی مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی برای حضور در راهپیمائی یوم الله بیست و دوم بهمن دعوت بعمل آورد.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

       بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله بیست و دوم بهمن ماه، سرآغاز حکومت صالحان، سپیده روشن پیروزی و روز افتخار، عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران است و بی تردید گرامیداشت این روز عزیز، تعظیم و پاسداشت هزاران شهید گلگون کفن و ایثارگران والامقامی است که در عرصه های مختلف برای به ثمر رسیدن انقلاب، دفاع مقدس و کسب استقلال کشور از جان عزیز خویش گذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم عزیز ما همیشه با هوشمندی و موقعیت شناسی خوبی که دارند، زمانی که دشمن برهنه و بی نقاب تر در صحنه حضور دارد و زبان به تهدید و عربده کشی باز می کند، با صفوف فشرده وحدت خود را به نمایش می گذارند.

اینجانب، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که متقارن با ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) گردیده است، از عموم مردم بصیر، ولائی و غیور بخش قلعه نو دعوت می نمایم همچون سایر هموطنان با حضور گسترده و خروشان در راهپیمائی دشمن شکن ۲۲بهمن که جشن بزرگ و ملی پیروزی انقلاب اسلامی است با آرمان های والای انقلاب اسلامی، امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید بیعت نموده و جلوه های عظمت وصف ناپذیر انقلاب و اراده آهنین خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذارند تا انشاالله بار دیگر موجبات شادی دوستان و نا امیدی دشمنان این مرز و بوم الهی خصوصاً آمریکا و صهیونیسم غاصب فراهم گردد.

 

             ومن الله التوفیق

       علیرضا صادقی _ ۹۷/۱۱/۲۱

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم