Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@00:30:19 GMT

انیمیشن رضوان تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۹۹۳۳

انیمیشن رضوان به مناسبت سالروز شهادت، شهید عماد مغنیه منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی این پروژه، اسداله دیانتی مدیر استودیو رضوان اظهار داشت: انیمیشن رضوان که به مناسبت سالروز شهادت حاج رضوان تولید و به روح بلند این شهید مقاومت تقدیم شده است، از شبکه امید سیما به روی آنتن خواهد رفت.

وی افزود: این انیمیشن کوتاه دوبعدی در تکنیک دیجی سل (دوبعدی با طراحی دستی) به فراز‌هایی از زندگی شهید عماد مغنیه می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیانتی تاکید کرد: در این انیمیشن کوتاه به داستان‌هایی کوتاه و مستند از سیر زندگی حاج رضوان با نگاهی هنری پرداخته شده است. برخی حوادث مستند که از تاریخ مکتوب زندگی ایشان اقتباس شده، با یک درام عاطفی بین این شخصیت و اتفاقات پیرامونش به تصویر کشیده شده است. آخرین ثانیه از عمر رضوان، او را با چشمانی باز تصویر کرده که سربلند به شهادت می‌رسد.

دیانتی اضافه کرد که استودیو رضوان در سال 1392 بنام این شهید نامگذاری شده است و به زودی تولید یک اثر بلند از زندگی این شهید بزرگ را آغاز خواهند کرد.

انیمیشن رضوان به کارگردانی محمدرضا حسایی و تهیه کنندگی اسداله دیانتی در زمستان 1397 در استودیو رضوان تولید شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انیمیشن پویانمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا